Jump to content

Wat vind jij van 2 Fast 2 Furious?

Wat vind jij van 2 Fast 2 Furious?  

25 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij van 2 Fast 2 Furious?

• Vet cool
      12
    • Cool
      4
    • Leuk
      2
    • Gaat wel
      1
    • Saai
      4

Recommended Posts

Geplaatst:
Audi gebruikt Turbo techniek (extra hoge verbrandingsdruk) en Quattro techniek (4x4), aangezien het de snelste diesel ter wereld is zal ie zeker een dikke turbo hebben en ook Quattro!

270, is ook er snel ja, maar stel dat je dat alles op een benzine-motor pleurt.

Zoiets soortgelijks met een benzinemotor heeft Mercedes ook een tijdje geleden gedaan (ik weet het model ff niet), hoe dan ook;

1.Een dikke 6.0 (!!!) liter V8

2.Twee dikke turbo-compressoren (!!!)

3 Resultaat; In zo'n 4 secondjes op de 100, even snel als een Ferrari Enzo.

De top was iets van 320/330 km/20, wat niet veel onder doet van een Enzo.

Dit is uiteraard wel mooi en snel, maar qua techniek is het nul want dan kan je alles wel snel maken met een turbocompressor.

Wat BMW doet is veel mooier want die gebruikt nooit Turbo (behalve voor diesels want die zijn anders te langzaam), en nooit 4x4 (behalve voor de X5 want dat is natuurlijk dan weer een offroad model).

BMW kweekt snelheid door pure techniek, Turbo en 4x4 is eigenlijk niet echte techniek!

En wat dacht je van de nieuwe 535 D van BMW met een variable TWIN Turbo, die is bijna net zo snel als de 530 i Benzine!!! en het zijn allebij 3 liter motoren!!

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Melchior

9

• Thabit

6

• Arjen

4

• Robin2130

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ja! :):):)

De gids van de nieuwe 5 hebben we thuis liggen hier!

De nieuwe 535 D krijgt dus 2 turbo's met een druk van 1.7 bar!, Bijna ter grootte van een turbo van een kleine vrachtwagen!

Geplaatst:

wat ze allemaal niet maken de laatste tijd maarre melchior medoel je soms de mercedes SLR MClaren????? die gaat zo'n 320 a 330km/u net onder de enzo

Geplaatst: (bewerkt)

zeg die LIncoln, die achterkant lijkt een beetje op de esperanto!!!!! :lol:

Bewerkt: door Tanner
Geplaatst:
zeg die LIncoln, die achterkant lijkt een beetje op de esperanto!!!!! :lol:

:lol: De Esperanto is nagemaakt van de Cadillac Eldorado bouwjaar 1975 (De naam Esperanto en Eldorado lijken ook veel op elkaar).

Je bedoelt, die Eldorado van Cadillac, ja die lijkt erg veel op de Esperanto.

Ik vind de Esperanto zelfs de best nagemaakte auto uit VC van alle echt bestaande auto's

8-ball, nee ik bedoel een andere Mercedes, volgens mij was het een S-klasse, het

was een grote luxe sedan, ja een S geloof ik...

Geplaatst:
8-ball, nee ik bedoel een andere Mercedes, volgens mij was het een S-klasse, het

was een grote luxe sedan, ja een S geloof ik...

Ik heb hier niks over gezegt! :)

Geplaatst:

Ja weet ik, :lol: :lol: :lol: , ik tikte per ongeluk jou naam in, maar ik bedoelde Robin hoor! :lol:

Dom, dom, dom! :lol:

jeetje eerst ik en nu Melchior dat spel maakt ons aan het denken!!!

p.s misschien bedoelde hij de Maybach???? Die valt namelijk ook onder Mercedes!!

Bewerkt: door Tanner

Haha!, nee hoor, :lol: , dat van die Esperanto wist ik al heel lang!

Nee, niet de Maybach, het was een S.

Bewerkt: door Melchior

een S zoek het dan ff op met je s en lul eens niet zo veel over je Lincoln mark V :lol:

Bewerkt: door robin2130
Geplaatst:

Ik weet het zeker!

Het was een S of een dergelijke luxe sedan van Benz, maar aangezien ik geen tijdschrijften van een HALFJAAR oud bewaar weet ik het NOOIT zeker. ;)

Als je nog wat over de Lincoln Mark V wil weten kan ik je altijd nog een pb sturen uiteraard! :lol: :lol: :lol:

Geplaatst:

ach ja iedereem heeft zo zijn auto waarvan hij natte dromen krijgt. :D

Btw: stoer karretje die Lincoln Mark V he :lol:

• 3 weken later...
Geplaatst:

ik ga binnenkort de DVD kopen van 2 Fast 2 Furious! Omdat het gewoon een goeie film is. Sommige mensen vinden de film misschien niet leuk omdat ze het type film niet leuk vinden. Maar de film is gewoon goedgemaakt!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...