NFSGTA Geplaatst: 14 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 (bewerkt) Heb je die IMG tool niet nodig als je hem hebt gepacht? Bewerkt: 14 januari 2009 door NFSGTA Reageren
NFSGTA Geplaatst: 14 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 'K heb GTA eraf gehaald en er opnieuw opgezet en nu start hij niet meer op. Hij laadt maar tot 50% MEGA HELP!!!! Reageren
icorne Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Wil iemand mij ook een beetje tips geven/uitleg? GTAForum.nl - Het Nederlandse GTA Forum! > Modding > GTA Modding Hulp > Overige Hulp > Mini Schuur Reageren
Beagle Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Heb je die IMG tool niet nodig als je hem hebt gepacht? Jawel, anders kan je geen mods installeren 'K heb GTA eraf gehaald en er opnieuw opgezet en nu start hij niet meer op. Hij laadt maar tot 50% MEGA HELP!!!! Probeer het bestandje met de extensie ".set" eens te verwijderen in de GTA User Files map in Mijn Documenten. Probeer ook als je het gedeïnstalleerd hebt alle bestanden in de map te verwijderen (GTA: San Andreas) als deze nog bestaat. Wil iemand mij ook een beetje tips geven/uitleg? GTAForum.nl - Het Nederlandse GTA Forum! > Modding > GTA Modding Hulp > Overige Hulp > Mini Schuur Dit is totaal offtopic, eigenlijk is dit spammen. Jou topic word heus wel gezien, maak je daar maar niet druk om. Reageren
NFSGTA Geplaatst: 15 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Werkt niet :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( Reageren
NFSGTA Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 (bewerkt) Ok: Eerst downgraden Dan back-up van data en models maken De IMG editor downloaden @vwo-er: * Stap 1 - Open 'gta3.img' Ga naar het menu 'File' -> 'Open'. Ga naar je GTA San Andreas-map, open 'models' en kies 'gta3.img'. Mocht er een foutmelding optreden: klik rechts op je GTA San Andreas-map en kies 'Eigenschappen'. Vink 'Alleen Lezen' uit en kies 'Toepassen op alle bestanden en submappen'. * Stap 2 - Het opzoeken van de auto die je wilt aanpassen Je zoekt je auto op, meestal zal de naam van het .txd en .dff-bestand niet veel verschillen van de normale naam. Druk op F2 om die bestanden op te zoeken. Typ de naam van het .txd/.dff-bestand in. * Stap 3 - Kassa, je hebt het bestand gevonden! Nu hem nog verwijderen (maak anders wel even een backup door naar het menu 'Commands' te gaan en 'Extract' te kiezen). Ga naar het menu 'Commands' en kies 'Delete' (eenvoudiger: druk op de Delete-toets). Het bestand is verwijderd. * Stap 4 - De nieuwe auto importeren Kies weer 'Commands', maar nu 'Add'. Zoek de map van je modificatie en kies het bestand aan wat je net hebt verwijderd. Als het goed is wordt dat bestand er nu in gezet. * Stap 5 - Nog even 'Rebuilden' Kies 'Commands' en dan 'Rebuild Archive'. Dit duurt even. Ik zit wel met 1 probleem: Hij slaat dat van alleen lezen niet op; Ik vink alleen lezen uit en druk op toepassen, in dat nieuwe kader de onderste keuze en druk op ok. Nu start ik weer eigenschappen op en::::::::: Weer staat alleen lezen aangevinkt. Nouja gevinkt: Bewerkt: 20 januari 2009 door NFSGTA Reageren
.Timothy Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Bekend probleempje, is niet te verhelpen. Het werkt wel gewoon, echter zal het vinkje gewoon blijven staan. Over de crashes: verwijder eens 'gta_sa.set' uit 'Mijn Documenten' -> 'GTA San Andreas User Files'. Dat zal waarschijnlijk het probleem doen verhelpen. Reageren
NFSGTA Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 (bewerkt) Had ik dat nog niet gezegd? Hij werkt gewoon weer! Snap dit niet: Sorry voor dat volume Bewerkt: 20 januari 2009 door NFSGTA Reageren
NFSGTA Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Als ik op OK druk krijg ik dit: Reageren
Beagle Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Blijkbaar heb je dus geen rechten om in die map te saven, alleen-lezen van de GTA: SA map af gehaalt? Probeer het ergens anders op te slaan, en het dan weer in de goede map te zetten Reageren
NFSGTA Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 (bewerkt) Ik kap ermee. Hij is nu weer gecrasht. Topic closed Dat is mijn werk niet. Bewerkt: 21 januari 2009 door NFSGTA Reageren
Beagle Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Ik kap ermee. Hij is nu weer gecrasht. Topic closed Vragen om slotjes is niet nodig, dit word als moderatorgedrag gezien. Waarom ze dit doen is omdat andere mensen die misschien ook dit probleem hebben, nog kunnen reageren als het hun niet lukt. Dan weet je het voor de volgende keer Reageren
NFSGTA Geplaatst: 21 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Je hebt gelijk. Kan iemand mij nu in 1 keer alles vertellen? Waar ik op moet letten enzo? Gisteren wou ik de Majestic in een Aston Martin veranderen! Wat krijg ik? Een Majestic met een lelijke binnenkant die abnormaal snel en vervelend rijd . Reageren
Beagle Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Je hebt gelijk. Kan iemand mij nu in 1 keer alles vertellen? Waar ik op moet letten enzo? Gisteren wou ik de Majestic in een Aston Martin veranderen! Wat krijg ik? Een Majestic met een lelijke binnenkant die abnormaal snel en vervelend rijd . Je downgrade je SA Je download IMGTool 2.0 Je zoekt een mod en kijkt in de readme hoe je het moet installeren Je installeert de mod volgens de readme Alleen stap 3 & 4 gelden als je al V1 en IMGTool hebt. Reageren
NFSGTA Geplaatst: 21 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Wat kan er mis zijn met de Aston? handling.cfg: MAJESTIC 1500 3100 2 0 -0.2 -0.2 70 0.8 0.9 0.5 5 580 60 12 R P 11.1 0.5 0 33 0.8 0.2 0 0.1 -0.07 0.5 0.6 0.4 0.4 105000 00002000 40480000 400000 0 0 vehicles.IDE: 517, majestic, majestic, car, MAJESTIC, MAJESTC, null, richfamily, 7, 0, 0, -1, 0.80, 0.81, 0 carcols.dat: majestic, 0,3, 1,3, 123,36, 0,6, 112,23, 106,40, 3,3, 0,1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.