hancom Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Hallo, ik heb een probleem met het lopen van mijn persoontje in GTA Vice City. Het lopen gaat als volgt: pijl omhoog, vooruit, pijl naar beneden, achteruit,(dus niet omdraaien) links en rechts is zijwaarts. Ik wil gewoon kunnen lopen zoals ieder normaal mens doet(dus dat het persoontje zich omdraait als ik een andere kant op wil lopen) Kan iemand mij helpen dit op te lossen? Reageren
.Corneria. Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 probeer iets te veranderen aan je camera options in het pauze menu als je daar bent ga je is naar display of naar de besturing van je mannetje en probeer daar iets te veranderen Reageren
hancom Geplaatst: 15 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 probeer iets te veranderen aan je camera options in het pauze menu als je daar bent ga je is naar display of naar de besturing van je mannetje en probeer daar iets te veranderen Ik heb geprobeerd het op te lossen, maar het is nog steeds hetzelfde. Ik wordt er een beetje moe en gek van. Help!!!!!! Reageren
.Corneria. Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 probeer iets te veranderen aan je camera options in het pauze menu als je daar bent ga je is naar display of naar de besturing van je mannetje en probeer daar iets te veranderen Ik heb geprobeerd het op te lossen, maar het is nog steeds hetzelfde. Ik wordt er een beetje moe en gek van. Help!!!!!! heb je het op de PSP of op de PS2? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.