0Kama0 Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Ik heb GTA:SA 100% uitgespeeld, en ik wilde gaan modden. Dus ik downgrade SA en start hem op, toen er een scherm kwam met Put the original disk in of iets dergelijks. Ik deïnstalleer San Andreas dus, en installeer hem weer. Op ongeveer drie kwart komt deze error: Feature Transfer Error Feature: GTA: San Andreas Audio Component: Streams File: D:\audio\streams\HC Error: Data Error (cyclic redundancy check) Ik klik op OK en de installatie sluit, ik probeer het nog een keer en precies hetzelfde gebeurt. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is en hoe ik het kan verhelpen? Want ik heb SA wel is vaker opnieuw geïnstalleerd en dit is nog nooit gebeurd. Bij voorbaat dank, Kama Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 (bewerkt) Ik denk dat je, toen je de 100% wilde halen, zo fanatiek bezig bent geweest met GTA San Andreas dat je DVD krassen heeft opgelopen door het lezen. Heb ik zelf ook gehad, enige optie is een nieuwe DVD kopen of -het kost geld, maar garantie is er niet- je laat hem repareren/herstellen bij een gamewinkel (je kant het zelf ook doen; schijnt makkelijk te zijn, als ik het op internet zo lees). Nogmaals: het kost geld, maar garantie is er niet. Gelukkig is GTA San Andreas vandaag de dag al wat in prijs gedaald.. Bewerkt: 14 januari 2009 door VWO-er Reageren
MrKooKie Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Probeer eens een custom installatie, en dan zeggen dat je geluid van de CD wil gebruiken als je aan het spelen ben (i.p.v. van je HD). Als het een legale versie is speel je zoiezo met een CD er in. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.