Remi-X Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Ik las laatst een tutorial van DaBeast hoe je een V2 San Andreas kon modden. Dan had je een aparte IMG voor al je auto's. Maar ik heb nou dus gewoon SA V1, is het dan ook mogelijk om het iets anders te doen, namelijk: Dat je gewoon alle auto's uit GTA3.IMG verwijdert, En alle auto's in VEHICLES.IMG zet? Ga niet vragen waarom ik dit wil, dat is mijn vraag niet. Even snel: Ik vind dat wat overzichtelijker. Reageren
Nickonly Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Volgensmij maakt het feit dat je het op V1 probeert het alleen nog maar meer aannemenlijk om het te laten werken. V1 heeft tenslotte niet die beveiliging waar DaBeast het over had. Dus volgensmij is het best mogenlijk dat het zou kunnen werken. Maar de enige mogenlijkheid om er achter te komen of het ook daadwerkelijk werkt is natuurlijk het gewoon proberen. En dat is helemaal aan jou om te doen. Reageren
Beagle Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 In theorie zou het gewoon moeten werken; Je behoud alle bestanden, GTA ziet waar hij moet kijken... En als het op V2 werkt, werkt het ook op V1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.