aliiy Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 ik heb op gta sanandreas nieuwe faggio gedaan alles is ok maar hoe maak ik faggio sneller want hij gaat heel traag Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 (bewerkt) Er meende me wat bij te staan dat de Faggio (aka 'moped') nogal wat problemen kon geven na het modden, maar blijkbaar ben ik even in de war. Genoeg daarover, nu over naar je vraag. In het bestand 'handling.cfg' kun je de snelheden van voertuigen instellen. Dit vind je in de data-map van GTA San Andreas. Onder de letter 'N' kun je de snelheden aflezen, bij 'MOPED' staat 190.0. Wees voorzichtig, want te hoge snelheden kunnen problemen veroorzaken (gewoon steeds een beetje ophogen). @ hieronder: Fout, de codenaam voor de Faggio is 'MOPED'. Bewerkt: 14 januari 2009 door VWO-er Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 ik heb op gta sanandreas nieuwe faggio gedaan alles is ok maar hoe maak ik faggio sneller want hij gaat heel traag Duidelijk is alles he Ga naar handling.cfg in je gta SA > data map zoek op FAGGIO, dan kan je allemaal dingen veranderen, uitleg vind je hier Reageren
Scarface92 Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 ik heb op gta sanandreas nieuwe faggio gedaan alles is ok maar hoe maak ik faggio sneller want hij gaat heel traag Ik neem aan dat je het over een Mod hebt. Je wilt dus de Faggio sneller laten lopen, dat kan je het beste doen met een 'Speed Mod' voor GTA: SA. Misschien moet je op >Deze< site eens een kijkje nemen. Daar zal vast wel zo'n Mod beschikbaar zijn, veel succes! Reageren
aliiy Geplaatst: 14 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 ik heb bij die onder n hoger gedaan het was 150.0 ik heb 300.0 niks verandert . toen 800.0 ook nik verandert Reageren
Beagle Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 ik heb bij die onder n hoger gedaan het was 150.0 ik heb 300.0 niks verandert .toen 800.0 ook nik verandert Wat ook handig is, is de acceleratie te verhogen. Waarschijnlijk heb je nu alleen de topsnelheid verandert. Klik >hier< voor een handling editor, en verander dan de "Accelaration" en "Maximum Velocity". De tweede had je al veranderd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.