Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

pic2di.th.jpg

seatibiza4nf.th.jpg

pic5000zq.th.jpg

pic4nv.th.jpg

bobcatturbo25ku.th.jpg

Zit hier iets bij? Pm me

{{EDIT: sorry je zocht auto's van The Fast and The Furious}}

Bewerkt: door Dennizzzz
Geplaatst:

volgens mij heb ik hier een probleem namelijk als ik een auto in vc plaats dan doet hij het maar dan gaan 's nachts die lampen niet aan :blink: kklopt dit ofzo?? :unsure:

Geplaatst:
volgens mij heb ik hier een probleem namelijk als ik een auto in vc plaats dan doet hij het maar dan gaan 's nachts die lampen niet aan :blink: kklopt dit ofzo?? :unsure:

Dat probleem heb ik niet :unsure: Heb je hem geinstalleerd met gta mod installer?

Geplaatst:

hee denizzz, het moet niet FnF zijn, het mag... ik vindt die bobcat turbo (die onderste) wel mooi, mag ik de link? pm me

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb heel vaak, dat installeer ik auto met gta mod installer(op de auto alas vervanger waar die hoort)

dan laaat ik het spel= loopt vast bij status/paarze balk

of als ik gewoon bij die autp in de buurt kom---: loopt vice city vast-.

Wie weet dan hoe ik die problemen kan weghelpen?

Geplaatst:

Of je hebt de auto's er verkeerd ingezet, of het is een foute mod. Ik heb een programmaatje waarmee je de IMG Tool + handling + default.ide in één keer kan wijzigen. PM me dan even als je die ook wilt hebben, en geef me je email. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...