D3nnisD Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Hallo, Ik heb cleo3 geinstaleert en kreeg chrashes (geen enkele mod) Heb met sanny builder hoe los ik dit op :S? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Vraag 1: Hoe heb je CLEO3 geinstalleerd? Handmatig ( ), via de installer ( ) of via SannyBuilder ( )? Vraag 2: Welke versie van gta San Andreas heb je? Ik moet dit gewoon weten anders kunnen we jouw moeilijk helpen. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Heb je hem wel in de goede map geinstalleerd? (C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas), o.i.d. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Ik vrees dat je iets meer info moet geven. Je hebt namelijk drie soorten mission mods: 1) SCM-mods => hiervoor moet je nieuw game starten (anders crash) 2) CLEO-mods => hiervoor moet je CLEO installeren 3) Combinatie van beiden => hiervoor moet je New Game starten EN CLEO installeren. Om CLEO te installeren, kan je ook een tutorial gebruiken, die je er stap voor stap doorheen loodst: klik. Tevens staat dit topic in het verkeerde subforum, ik zal hem verplaatsen. Reageren
D3nnisD Geplaatst: 14 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Cleo met Sanybuilder versie gedowngrade naar v1 Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Cleo met Sanybuilderversie gedowngrade naar v1 Dit probleem had ik ook. Dat had ik opgelost door de compact gta_sa.exe te downloaden. Kijk voor de link in mijn CLEO3 tutorial. (staat in de post van Dutchy3010 en in mijn signature) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.