Jump to content

Gesprekken niet meer terug bekijken...


Sonny-The-Pilot

Recommended Posts

Hey,

Ik heb al nu al 3 dagen dat mijn telefoon de gesprekken niet meer opslaat. Ook als ik iemand bel slaat hij het niet meer op. Dat vind ik erg irritant, want als ik een oproep mis, dan weetik niet wie mij belde. Mijn mobiel is een Sony Ericsson K800i.

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Niet dat ik iets weet over die grafische dingen enzovoort maar misschien heb je met de instellingen zitten stoeien? Zo niet is het alsnog handig om even te kijken naar belangrijke bel-instellingen of er niet iets is veranderd. Het kan ook zijn dat de oproepen vol zitten en dat er niet meer bij kunnen, dan moet je dus de hele boel even eraf gooien (oproepen).

Ik noem eigenlijk maar wat maar misschien kan het helpen. Veel succes in ieder geval!

Link to comment
Delen op andere websites

Is je firmware up-to-date? Misschien helpt een reset van de instellingen. Anders kan je de hele telefoon resetten, zorg er dan wel voor dat je alle belangrijke bestanden (foto's, thema's (die je er zelf opgezet hebt, muziek) op je computer zet, want die raak je anders gegarandeert kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet dat ik iets weet over die grafische dingen enzovoort maar misschien heb je met de instellingen zitten stoeien? Zo niet is het alsnog handig om even te kijken naar belangrijke bel-instellingen of er niet iets is veranderd. Het kan ook zijn dat de oproepen vol zitten en dat er niet meer bij kunnen, dan moet je dus de hele boel even eraf gooien (oproepen).

Ik noem eigenlijk maar wat maar misschien kan het helpen. Veel succes in ieder geval!

In heb laatst een klein beetje zitten klooie in de instellingen, maar niet dat de gesprekken niet meer worden opgeslagen.

Is je firmware up-to-date? Misschien helpt een reset van de instellingen. Anders kan je de hele telefoon resetten, zorg er dan wel voor dat je alle belangrijke bestanden (foto's, thema's (die je er zelf opgezet hebt, muziek) op je computer zet, want die raak je anders gegarandeert kwijt.

Misschien als het niet lukt om het weer terug te zetten dat dat wel moet gebeuren ja.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik inmiddels al weer een aantal jaar Sony Ericsson telefoons en er is, naar mijn weten, geen optie voor het opslaan van gesprekken. Het is dus bijna zeker een fout in de firmware, een probleem waar de laatste modellen van Sony Ericsson meer last van hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat hij het heeft over een andere functie:

dat hij niet meer op zijn scherm kan zien wie het laatst naar hem heeft gebeld, en of naar wie hij heeft gebeld. bij mijn telefoon staat dat in het menu onder ''gesprek info''

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik dan wel geen Sony Ericsson maar probeer eens bij je instellingen 'Fabrieks Instellingen' (of iets wat erop lijkt) te zoeken en dan zit in dat menu een functie om alle instellingen te resetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn mobiel gereset. Hij deed het toen weer goed, totdat de volgende dag begon. Hij begon steeds vast te lopen, uit te vallen en weer automatisch aangaan... Na school kwam ik een Maserati Quattroporte tegen, dus ik kijken of ik nog wel foto's kan maken.. Nee, helaas kon dat niet, het scherm werd wit, toen zwart, en toen was hij overleden.. :-(

Iniedergeval bedankt voor de hulp!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn mobiel gereset. Hij deed het toen weer goed, totdat de volgende dag begon. Hij begon steeds vast te lopen, uit te vallen en weer automatisch aangaan... Na school kwam ik een Maserati Quattroporte tegen, dus ik kijken of ik nog wel foto's kan maken.. Nee, helaas kon dat niet, het scherm werd wit, toen zwart, en toen was hij overleden.. :-(

Iniedergeval bedankt voor de hulp!

Dit probleem had ik ooit ook gehad , ik heb toen gewoon een nieuw mobieltje gekocht, maar dit gebeurt wel vaker bij sony ericssons ( ik had er ook een )! Na 1/2 jaar raken sony ericssons kapot omdat het gewoon slappe dingen zijn, maar als hij het weer doet moet je waarschijnlijk even de datum opnieuw instellen :)

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn mobiel gereset. Hij deed het toen weer goed, totdat de volgende dag begon. Hij begon steeds vast te lopen, uit te vallen en weer automatisch aangaan... Na school kwam ik een Maserati Quattroporte tegen, dus ik kijken of ik nog wel foto's kan maken.. Nee, helaas kon dat niet, het scherm werd wit, toen zwart, en toen was hij overleden.. :-(

Iniedergeval bedankt voor de hulp!

Dit probleem had ik ooit ook gehad , ik heb toen gewoon een nieuw mobieltje gekocht, maar dit gebeurt wel vaker bij sony ericssons ( ik had er ook een )! Na 1/2 jaar raken sony ericssons kapot omdat het gewoon slappe dingen zijn, maar als hij het weer doet moet je waarschijnlijk even de datum opnieuw instellen :)

Succes!

Hoe kan ik hem aankrijgen als ie niks meer doet? Het enige wat ie doet is een rood lampje aangeven.. Maarja, vrijdag koop ik een nieuwe mobiel, de Sony Ericsson K770i :)

Hij was overigens 3 jaar oud...

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...