Jump to content

Volgende Grand Theft Auto eind dit jaar verkrijgbaar?


the max

Recommended Posts

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • stano666

    13

  • TahR78

    7

  • Sprunk

    5

  • Dieko

    5

Wat is DLC?

En vervolgens vind ik dat R* dit spel gewoon moet maken voor de PC. Vervolgens kunnen ze de game poorten naar die consoles. Dit om te voorkomen dat de PC gamers weer crap krijgen aangeleverd.

Gast, de PC versie van GTA IV is echt geen crap hoor... Hij is zelfs mooier.

En DLC betekend Downloadable Content. Dus add-ons die je kunt downloaden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is DLC?

En vervolgens vind ik dat R* dit spel gewoon moet maken voor de PC. Vervolgens kunnen ze de game poorten naar die consoles. Dit om te voorkomen dat de PC gamers weer crap krijgen aangeleverd.

Gast, de PC versie van GTA IV is echt geen crap hoor... Hij is zelfs mooier.

En DLC betekend Downloadable Content. Dus add-ons die je kunt downloaden. ;)

Technisch gezien is GTA IV de grootste bagger die er bestaat, aangezien een computer die COD5 op ultra high met 100FPS aan kan, GTA IV nog niet eens op high fatsoenlijk kan draaien...

Link to comment
Delen op andere websites

hoop dat ze met een GTA V komen waar ze de oude Gta IV Bestaan Map uitbreiden met de steden die er buitenom leggen zodat ze het steeds weer met een extra stad of dorp die daarom legt uitbreiden en dit keer met 1000 mission en subs en andere dingen die ineens weg zijn uit de Gta Sa zodat het spel weer lekker lang kan spelen

en niet al bij opzich bij 50%+ al klaar te zijn , er zitten hellaas wel veel bugs fouten in spel maarja het is altijd minder dan windows :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Aww man, weeral iets in de Chinese/Japanese setting..

Alle sequels (film/games) die daarin gesitueerd worden, zijn meestal tekens van uitmelking..

Zie: The Mummy 3, Tokyo Drift, en wrs ng een paar andere voorbeelden ;P

Ik hoop meer op een GTA die de graphics en gameplay van IV heeft, met alle details van SA.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is DLC?

En vervolgens vind ik dat R* dit spel gewoon moet maken voor de PC. Vervolgens kunnen ze de game poorten naar die consoles. Dit om te voorkomen dat de PC gamers weer crap krijgen aangeleverd.

En dus krijgen de console gamers troep in de maag gestompt?

IV was en is gewoon een bagger port, hoe je het ook went of keert, het is bagger.

Link to comment
Delen op andere websites

Mocht dit gerucht waar zijn hoop ik dat ze de game meer in de lijn van SA maken.

Mis voornamelijk special abbility's van voertuigen. Zoals aankoppelen van trailers, gebruik van lier op towel truck.

Ook de submissies op ziekenwagens, ambulances, vrachtwagens e.d. zijn helaas niet meer aanwezig.

Mindle$$NL

Link to comment
Delen op andere websites

BRING IT ON !!! vind 4 nog steeds ... matig (slecht voor gta begrippen, matig in verhouding tot andere spellen zoals fallout3 of ut3) dus R* doe je best en maak er wat moois van ,1 ste persoons visie zodra je uitstapt zou een goeie optie zijn vooral online !!! :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Denk dat iedere GTA-fan dit wel leuk vind.

Alleen hoop ik dat Rockstar uit z'n fouten leert en weer geen crap port aflevert, bij een mogelijke pc-release.

BTW als ik van R* was, zou ik ook maar eens beginnen met een San Andreas Stories voor de PS2 ofzo. :puh:

BRILIANT IDEA !!! (en stories op de pc) als 5 maar op ps uitkompt ben,k ook blij mee liefst een uur geleden of sneller

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...