Jump to content

Volgende Grand Theft Auto eind dit jaar verkrijgbaar?


the max

Recommended Posts

Ik zou willen dat je Begint op San Andreas en als je ongeveer 50% hebt uitgespeeld dat je met een vriend naar Vice city moet vliegen.

Ik denk dat als je het in Tokyo laat afspelen dat het weer erg gaat lijken op dat irritante donkere sfeer van GTA 3,4. Ik hoop dat ze de mensen laten stemmen of dat ze San Andreas en Vice city in een Game stoppen.

Ik hoop ook dat ze de dorpjes uit san andreas er in laten en de cubaanse wijken in Vice city ook.

En dat de radio stations veranderen als je van San Andreas naar Vice city moet vliegen.

Bewerkt: door Dwayne Forge
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • stano666

    13

  • TahR78

    7

  • Sprunk

    5

  • Dieko

    5

Ik denk dat ze al die ding niet meer terug in de komende nieuwe gta's gaan zetten zoals met tanks en dat je dan het leger achter je aan krijgt dat denk ik zelf. Maar het lijkt me wel weer vet om in San andreas of Vice City rond te lopen. En btw vind ik VC het vetste sfeertje hebben :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou LA wel iets vinden, of een andere staat in Amerika. :Y

Los Angeles zit al eens in een GTA, dat is namelijk Los Santos in GTA: San Andreas. ;)

Verder denk ik dat dit nieuwsbericht niet zo betrouwbaar is, kan de topicstarter, of iemand anders, eens een directe link naar het nieuwsbericht geven, want ik heb niets gevonden op die site...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb iets anders gelezen op een andere site dat het rond Vice city EN San Andreas gaat afspelen.

bron??? liefst een link natuurlijk , begin te vresen dat,t niet klopt, kon niks vinden op die site staat het evt in het magazine???

Bewerkt: door stano666
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou LA wel iets vinden, of een andere staat in Amerika. :Y

Los Angeles zit al eens in een GTA, dat is namelijk Los Santos in GTA: San Andreas. ;)

Verder denk ik dat dit nieuwsbericht niet zo betrouwbaar is, kan de topicstarter, of iemand anders, eens een directe link naar het nieuwsbericht geven, want ik heb niets gevonden op die site...

Precies!

Er was al eerder naar gevraagd, maar niks gepost :/

Ontopic: Het zou wel cool zijn als Vice City helemaal omgebouwd zou worden net als Liberty City in GTA IV, met de RAGE engine + alle mogelijkheden van GTA: VC, GTA: SA en GTA IV bij elkaar ;)

Dat zou denk ik echt serieus het meest briljante spel ooit worden!

Misschien zelfs briljanter dan GTA IV :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zijn wel druk bezig heur!

In Februari is de Release van The Lost and the Damned.

In Maart is de release van Chinatown Wars.

En mogelijk tijdens kerst alweer een nieuwe GTA? 0.o

Dat word flink cashen voor hun xD

Ik denk niet dat ze het gaan redden... het is heel erg snel. Ik geloof wel dat het komt maar kerst 2009 denk ik niet, alhoewel het met de andere twee voorbeelden ook zo snel was, maar dat was een andere engine enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Als R* als de dood zwijgt kun je er al gif op innemen dat de geruchten waar zijn. Dat was met de PC versie van IV ook zo. De zwegen als het graf, maar de DVD van GTA IV zit nu wel mooi in mijn DVD speler.

Al loop ik niet zo warm van het idee dat het spel misschien in tokio zal afspelen. Heb liever miami of Las Vegas ofzo. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat de graphics als SA zijn, dan kan ik hem ook spelen. :puh:

Ik zou er geen gif op innemen als ik jouw was. Waarschijnlijk zal het gewoon op de RAGE engine draaien. Hopelijk is de engine dan wel echt af en zijn de systeemeisen lager.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...