Jump to content

Volgende Grand Theft Auto eind dit jaar verkrijgbaar?


the max

Recommended Posts

Ik heb gehoord dat het hoogstwaarschijnlijk exclusive wordt voor de playstation 3. Sony heeft er al een hoop geld voor betaald dus dat kan bijna niet meer misgaan. Even afwachten tot het spel exclusief uitkomt voor de playstation 3 :) Echt cool!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • stano666

    13

  • TahR78

    7

  • Sprunk

    5

  • Dieko

    5

Ik heb gehoord dat het hoogstwaarschijnlijk exclusive wordt voor de playstation 3. Sony heeft er al een hoop geld voor betaald dus dat kan bijna niet meer misgaan. Even afwachten tot het spel exclusief uitkomt voor de playstation 3 :) Echt cool!

Das ook stom zeg een GTA voor maar een paar consoles vind ik eigenlijk geen GTA. :N

Ik vind dat iedereen GTA zou moeten kunnen spelen. :Y

Daarom suckten de stories ook. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gehoord dat het hoogstwaarschijnlijk exclusive wordt voor de playstation 3. Sony heeft er al een hoop geld voor betaald dus dat kan bijna niet meer misgaan. Even afwachten tot het spel exclusief uitkomt voor de playstation 3 :) Echt cool!

Das ook stom zeg een GTA voor maar een paar consoles vind ik eigenlijk geen GTA. :N

Ik vind dat iedereen GTA zou moeten kunnen spelen. :Y

Daarom suckten de stories ook. :Y

Ja, maar nu is IV een port van de x360 naar de PS3 en pc, en raad eens, de PS3 en pc versie suckt allebij.

Als ze voor de PS3 alleen zouden maken kan GTA (wat) beter worden, qua grafisch, maar misschien ook qua mogelijkheden en misschien grotere landdelen.

Ontopic, ik hoop of op Vice City, SA of een andere stad maar geen Tokio ofzo.

Ik vind dat het eigenlijk in Amerika moet blijven.

Wat ik wel graag zie is seizoenen :eten:.

En niet zoals bij Bully per 'chapter' een andere landschapen maar gewoon dat het om de zoveel dagen een overgang komt en daarna een seizoen etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens de laatste editie van de GameInformer, werkt RockStar North al aan het volgende deel uit de Grand Theft Auto franchise. Men heeft het hier niet over downloadbare content, maar een volledige game die al eind dit jaar in de schappen moet liggen.

Quote:

"We're not talking about new DLC or a collection of previously available DLC, we're talking about a full retail game. We expect this title to follow the suit of previous GTAs and use a subtitle such as GTA: San Andreas, etc. Tokyo might be a possible setting for the game, but details are non-existent at this time."

Het zou niet als een verassing komen als RockStar inderdaad alweer een nieuwe GTA uitbrengt. Immers verscheen Vice City destijds al een jaar na de release van Grand Theft Auto III voor de PS2. Voor nu blijft het echter een gerucht.

Bron: gameinformer

:eten: :eten:

Waarom moet ik even denken aan GTA Chinatown Wars? XD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat het verhaal zich in Vice City afspeelt.

Ik vind dat Rockstar wel wat elementen uit real life mogen gebruiken maar ze moeten de stad voor het grootste deel zelf samenstellen, dat maakt de GTA's zo uniek.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens de laatste editie van de GameInformer, werkt RockStar North al aan het volgende deel uit de Grand Theft Auto franchise. Men heeft het hier niet over downloadbare content, maar een volledige game die al eind dit jaar in de schappen moet liggen.

Quote:

"We're not talking about new DLC or a collection of previously available DLC, we're talking about a full retail game. We expect this title to follow the suit of previous GTAs and use a subtitle such as GTA: San Andreas, etc. Tokyo might be a possible setting for the game, but details are non-existent at this time."

Het zou niet als een verassing komen als RockStar inderdaad alweer een nieuwe GTA uitbrengt. Immers verscheen Vice City destijds al een jaar na de release van Grand Theft Auto III voor de PS2. Voor nu blijft het echter een gerucht.

Bron: gameinformer

:eten: :eten:

eeh denk beetje ongeloofwaardig

want zoals je kan lezen zijn jze nog niet eens begonnen met het maken ven een game

en over gta iv hebben ze ook een paar jaar gedaan

maar als het wel zo is ga ik hem zkr kopen (alleen voor pc dan :))

EDIT: ze hebben trouwens nog nooit een setting buiten amerika gedaan

Bewerkt: door ditmar154
Link to comment
Delen op andere websites

Als het een PS3 Exclusive is ben ik heel erg blij.

GTA is op de Playstation begonnen.

GTA,GTA Londen,GTA 2, GTA 3 en toen kwam de Xdoos.

Het hoort eigenlijk alleen voor de PS.

Ik vind het sneu dat de PS3 niet de DLC heeft.

En als grote straf van Sony gaan ze de nieuwe GTA alleen op de PS3 doen :D (althans dat denk ik, maar dat gaat toch niet gebeuren :7 )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gehoord dat het hoogstwaarschijnlijk exclusive wordt voor de playstation 3. Sony heeft er al een hoop geld voor betaald dus dat kan bijna niet meer misgaan. Even afwachten tot het spel exclusief uitkomt voor de playstation 3 :) Echt cool!

was jij ook niet diegene die het 3 jaar oude nieuwsbericht hierover postte?

Ik zou het echt niet leuk vinden als er zo snel al een nieuwe komt, dat betekent dat ze de pc gamers dus mooi met deze troep laten zitten.

Tokio zou echt doodsaai en onrealistisch worden, denk na, dat word dus engels in japan(wtf), de speler zou niks van de stad begrijpen omdat alles in de stad in het japans geschreven is.

Het spel word dus of totaal onrealistisch of onbegrijpbaar.

Het is ook niks voor r* om dit te doen, nog nooit heeft gta in een echt bestaande stad afgespeeld(parodien tellen niet mee) dus waarom nu wel?

Het is ook niet onmogelijk, r* zwijgt als het graf hierover.

Het zal, zoals vaker, wel weer een fout van de media zijn, zo zouden er geloof ik 2 DLC's komen, de eerste dus in februari en de 2e dus rond kerst.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA is geboren op de PC, en niet op de Playstation. Dat vind ik al één reden waarom PC gamers gewoon een goede GTA verdienen, en niet zo'n waardeloze port o.i.d. En PS3 Exclusive zal ik dan ook echt heel naaidend vinden.

Maar als deze GTA komt, weet ik wel bijna zeker dat het ook komt op de PC. Nu met GTA IV zijn er ook weer miljoenen PC versies verkocht, en dat weten ze bij R* ook. En de PC blijft tien keer beter dan een console. GTA IV is op de PC namelijk ook veruit de beste qua Graphics. Dat het spel als dikke stront loop komt door die waardeloze port van R*.

Maar inderaad, R* kan zich beter bezig houden met een Patch voor GTA 4 PC, en de DLC, en natuurlijk GTA CTW. Waneer dat allemaal achter de rug is, is iedereen tevreden en kunnen ze rustig werken aan een nieuwe GTA. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gehoord dat het hoogstwaarschijnlijk exclusive wordt voor de playstation 3. Sony heeft er al een hoop geld voor betaald dus dat kan bijna niet meer misgaan. Even afwachten tot het spel exclusief uitkomt voor de playstation 3 :) Echt cool!

was jij ook niet diegene die het 3 jaar oude nieuwsbericht hierover postte?

Ik zou het echt niet leuk vinden als er zo snel al een nieuwe komt, dat betekent dat ze de pc gamers dus mooi met deze troep laten zitten.

Tokio zou echt doodsaai en onrealistisch worden, denk na, dat word dus engels in japan(wtf), de speler zou niks van de stad begrijpen omdat alles in de stad in het japans geschreven is.

Het spel word dus of totaal onrealistisch of onbegrijpbaar.

Het is ook niks voor r* om dit te doen, nog nooit heeft gta in een echt bestaande stad afgespeeld(parodien tellen niet mee) dus waarom nu wel?

Het is ook niet onmogelijk, r* zwijgt als het graf hierover.

Het zal, zoals vaker, wel weer een fout van de media zijn, zo zouden er geloof ik 2 DLC's komen, de eerste dus in februari en de 2e dus rond kerst.

Londen is een echte stad :Y in elk geval ben ik het met je eens, ik vind parodieen toch leuker.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zijn jullie nou eigenlijk blij als het een PS3 Exclusive wordt, voelen jullie je dan beter? :7

Naja...we wachten wel af, het is ook nog lang geen kerst ^_^

nou de op ps3 past 5 maal meer dan op de doos en de beste gta,s waren ps3 exclusive pc,ers moeten evt. iets langer wachten .

Bewerkt: door stano666
Link to comment
Delen op andere websites

parodie op tokio . en waarom zouden de pc ers met de "troep" blijven zitten gta 3, vc, sa ging toch ook goed ! alleen jammer dat de stories niet op pc zijn . en ps3 exclusive klinkt logiesch zou de verkoop opdrijven geen ander spel is daar toe in staat of ze zouden iets totaal nieuws moeten ontwikkelen wat niemand kend (ha ha) ergo geen ps3 verkooptopper (klotewoord sorry)

Link to comment
Delen op andere websites

Eerder kon je hier op Ps3clan lezen dat er misschien wel een nieuwe GTA uitkwam dit jaar en de game zou zich afspelen in Tokyo. Maar Rockstar heeft tegen over Kotaku bekend gemaakt dat dit NIET het geval zal zijn. Wel zal er in 2009 twee nieuwe DLC episodes verschijnen waarvan The Lost and the Damned de eerste zal zijn.

The most recent issue of Game Informer contains “loose talk” that Rockstar Games is readying a new Grand Theft Auto, a fully-fledged follow up to GTA IV for the holidays. Not so, say Rockstar reps.

We checked in with the Rockstar folks this week to check out the first downloadable episode, The Lost and Damned, which is due to hit the Xbox 360 next month. A second episode for Grand Theft Auto IV owners is planned to arrive before October 31, 2009, according to parent company Take-Two Interactive, But there is “no truth” to reports that a wholly new retail game, one on par with the scope of Grand Theft Auto: San Andreas, will arrive before the holidays.

And as for the chances of the next Grand Theft Auto game taking place in Tokyo, as speculated by Game Informer’s regular rumor column? Consider that little more than a wild guess.

Further requests for clarification on the subject went unanswered.

Jammer, vooral omdat ze, met die top engine er zo een spel kunnen uitgooien ?

Bron klik

Geen nieuwe GTA dit jaar

Bewerkt: door Dieko
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...