NickyHendriks Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Hallo, Ik heb Virtual PC 2007 geinstalleerd maar hoe werkt het eigenlijk? Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 (bewerkt) Hallo,Ik heb Virtual PC 2007 geinstalleerd maar hoe werkt het eigenlijk? Je moet dat programma starten, en vervolgens op New klikken. Dan gewoon in die wizard kiezen welk besturingssyteem je wil installeren in een virtuele PC (alleen windows is ondersteund), de hoeveelheid schijfruimte die je m wil geven, en de hoeveelheid werkgeheugen je wil gebruiken voor die virtuele PC. Daarna hoef je gewoon de CD van de windows versie die je wil installeren, in de cd drive te doen. Of een ISO bestand koppelen, en dan kan je beginnen Maar persoonlijk zou ik je VirtualBox aanraden (gratis), in plaats van Virtual PC. Want VirtualBox is eenvoudiger te gebruiken, heeft meer functies en je kan ook andere systemen zoals Linux en BSD installeren. Bewerkt: 15 januari 2009 door RHochstenbach Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.