Wonga Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 (bewerkt) He, Als je bij transfender je auto tuned & Hydraulics neemt , zakt je auto een beetje.. is het misschien mogelijk om de auto met 1 of andere manier verder te laten zakken ? Misschien is er een mod voor , of een andere makkelijke manier ? Ik speel btw (Gta SA) thanks.. Bewerkt: 14 januari 2009 door Wonga Reageren
Beagle Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Het is mogelijk de hoogte van de wielen aan te passen in de Handling.CFG, met bijvoorbeeld >deze< tool. Ik weet helaas de naam er niet meer voor (wat je moet veranderen). Reageren
Wonga Geplaatst: 14 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Oke bedankt , zal kijken of het lukt. Maar denk je dat als ik de wielen kleiner maak ook de auto zakt ? anders heb ej het zelfde , zoals bv als je onder een Huntley die twist wheels zet , ziet er niet uit veelste klein.. anyway thanks Reageren
Beagle Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Oke bedankt , zal kijken of het lukt. Maar denk je dat als ik de wielen kleiner maak ook de auto zakt ? anders heb ej het zelfde , zoals bv als je onder een Huntley die twist wheels zet , ziet er niet uit veelste klein.. anyway thanks Wielen kleiner maken heeft geen zin. Want je wél kan doen, is de auto importeren en de vier dummy's op de gewenste plek in het model zetten. Hier vereist wel een klein beetje ervaring met 3DS Max/Gmax en KAMS. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.