Jump to content

Lowrider code veranderen ?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

He,

Als je bij transfender je auto tuned & Hydraulics neemt , zakt je auto een beetje..

is het misschien mogelijk om de auto met 1 of andere manier verder te laten zakken ?

Misschien is er een mod voor , of een andere makkelijke manier ?

Ik speel btw (Gta SA)

thanks..

Bewerkt: door Wonga
Geplaatst:

Het is mogelijk de hoogte van de wielen aan te passen in de Handling.CFG, met bijvoorbeeld >deze< tool. Ik weet helaas de naam er niet meer voor (wat je moet veranderen).

Geplaatst:

Oke bedankt , zal kijken of het lukt. Maar denk je dat als ik de wielen kleiner maak ook de auto zakt ? anders heb ej het zelfde , zoals bv als je onder een Huntley die twist wheels zet , ziet er niet uit veelste klein.. anyway thanks

Geplaatst:
Oke bedankt , zal kijken of het lukt. Maar denk je dat als ik de wielen kleiner maak ook de auto zakt ? anders heb ej het zelfde , zoals bv als je onder een Huntley die twist wheels zet , ziet er niet uit veelste klein.. anyway thanks

Wielen kleiner maken heeft geen zin. Want je wél kan doen, is de auto importeren en de vier dummy's op de gewenste plek in het model zetten. Hier vereist wel een klein beetje ervaring met 3DS Max/Gmax en KAMS.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...