Noviozone Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Wie heeft er tips om die 4 motorrijders snel te overmeesteren en dat je niet zo lang door SF aan het crossen bent dat je het niet meer red ze alle 4 binnen de gestelde tijd te pakken. Ik voer er driveby's op uit maar mee ik aan de 4e wil beginnen ben ik al een paar keer net te laat geweest. Is er soms een plek waar ik ze het beste op kan wachten ofzo, wie heeft tips? Bedankt alvast! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 (bewerkt) Tip: doe géén drive-by! Pak alleen het pakketje van de motor en ga daarna direct naar de volgende, enzovoorts totdat je ze alle 4 hebt. Volledige beschrijving op wikigta: klik. Succes Edit: Als het alsnog niet gaat lukken dan kan je een aanvraag doen in het Savegame Aanvraag subforum, lees dan wel eerst even >>de regels<< door voordat je een aanvraag post. Bewerkt: 14 januari 2009 door _KoE_Mzungu Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 (bewerkt) Wie heeft er tips om die 4 motorrijders snel te overmeesteren en dat je niet zo lang door SF aan het crossen bent dat je het niet meer red ze alle 4 binnen de gestelde tijd te pakken. Ik voer er driveby's op uit maar mee ik aan de 4e wil beginnen ben ik al een paar keer net te laat geweest. Is er soms een plek waar ik ze het beste op kan wachten ofzo, wie heeft tips? Bedankt alvast! Ik heb helemaal niets van een tijdslimiet gemerkt...? Maar verder heb ik weinig moeite met deze missie gehad. De motorrijders rijden volgens mij willekeurig rond. Je moet heel dichtbij komen, en ze dan afschieten, of het pakketje pakken, zo schiet je in een keer raak en kun je snel door. Edit: Koetje was eerder... Bewerkt: 14 januari 2009 door KillerZero86 Reageren
Basssss Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Ik heb helemaal niets van een tijdslimiet gemerkt...? Maar verder heb ik weinig moeite met deze missie gehad. De motorrijders rijden volgens mij willekeurig rond. Je moet heel dichtbij komen, en ze dan afschieten, of het pakketje pakken, zo schiet je in een keer raak en kun je snel door.Edit: Koetje was eerder... Na een tijdje rijd(en) de motorrijder(s) een garage in. Wie heeft er tips om die 4 motorrijders snel te overmeesteren en dat je niet zo lang door SF aan het crossen bent dat je het niet meer red ze alle 4 binnen de gestelde tijd te pakken. Ik voer er driveby's op uit maar mee ik aan de 4e wil beginnen ben ik al een paar keer net te laat geweest. Is er soms een plek waar ik ze het beste op kan wachten ofzo, wie heeft tips? Bedankt alvast!Drive-By is nog altijd de beste, aangezien je ze als je ze gewoon pakt, achter je aankrijgt. Wat nogal irritant kan zijn in het heuvelige San Fiero. Het beste is om een drive-by van opzij te gebruiken, want als je er mooi naast zit en je schiet, vliegt ie er vaak direct af. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 ]Drive-By is nog altijd de beste, aangezien je ze als je ze gewoon pakt, achter je aankrijgt. Wat nogal irritant kan zijn in het heuvelige San Fiero. Het beste is om een drive-by van opzij te gebruiken, want als je er mooi naast zit en je schiet, vliegt ie er vaak direct af. Gewoon geen Drive-By, het is echt het simpelste. Die motorrijders rijden niet als de beste. Ze hebben ook geen sterke wapens, dus de kans dat ze je banden raken is zéér klein. Overigens dacht ik dat ze alleen schieten als ze van hun motor zijn afgestapt(ik ben er niet zeker van). Succes. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 ]Drive-By is nog altijd de beste, aangezien je ze als je ze gewoon pakt, achter je aankrijgt. Wat nogal irritant kan zijn in het heuvelige San Fiero. Het beste is om een drive-by van opzij te gebruiken, want als je er mooi naast zit en je schiet, vliegt ie er vaak direct af. Gewoon geen Drive-By, het is echt het simpelste. Die motorrijders rijden niet als de beste. Ze hebben ook geen sterke wapens, dus de kans dat ze je banden raken is zéér klein. Overigens dacht ik dat ze alleen schieten als ze van hun motor zijn afgestapt(ik ben er niet zeker van). Succes. Je kunt niet zeggen wat precies het simpelste is, want dat is een mening. Ik vind het nog altijd het makkelijkst om gewoon erachter te rijden en een drive-by naar voren te doen. Eventjes schieten, en je bent ervan verlost. Er zijn wel meerdere manieren om het te doen, maar je moet niet gelijk denken dat hoe jij het doet, werkelijk het makkelijkste is. Ieder zijn eigen manier. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Mening: Ik vind het makkelijkst drive-by van opzij, en als ze te dichtbij komen rijd ik tegen kun aan waardoor ze van de motor vliegen Reageren
Black Admiral Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Wat je ook kunt doen is wachten onder dat soort viaduct, want er komen er weer twee naar je toe. Vanaf daar weet je wat je te doen staat! Reageren
Noviozone Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Wat je ook kunt doen is wachten onder dat soort viaduct, want er komen er weer twee naar je toe. Vanaf daar weet je wat je te doen staat! Heb uiteindelijk geen drive by op de motorrijders gedaan en met alleen de pakketjes jatten redde ik het dus wel in 1 keer. Echt achter me aankomen deden ze ook niet, daarvoor zijn mijn driving skills al wel voldoende ontwikkeld Reageren
TommyGunz Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Ik gebruik daar de cheat Full Weapon Aiming While Driving: OUIQDMW. Als je dan op het lichaam van de motorrijders schiet, kun je ze afmaken zonder hun motor (onnodig) te beschadigen. Dan kun je het pakketje pakken. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Ik gebruik daar de cheat Full Weapon Aiming While Driving: OUIQDMW. Als je dan op het lichaam van de motorrijders schiet, kun je ze afmaken zonder hun motor (onnodig) te beschadigen. Dan kun je het pakketje pakken.Als de problemen zijn overwonnen en de missie is behaald is hulp in principe niet meer nodig. Tenzij je nog een hele briljante ingeving hebt en daar reken ik cheats niet bij. Ook dit topic kan dus verder met rust gelaten worden totdat hulp weer nodig is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.