Jump to content

Mensen met TV


vw53steven

Recommended Posts

Hoi iedereen

Toen ik de missie ''Riot'' had gedaan liepen er allemaal mensen met een TV in hun handen de straat op. Maar wat moet ik daarbij zien? Wat moet het voorstellen al die mensen met een TV in hun handen :?

post-98194-1231961793_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    5

  • Remi-X

    4

  • Randomcharacter

    3

  • vw53steven

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Overal zijn er rellen en er wordt volop geplunderd. Als je het verhaal een beetje volgt hoor je Sweet op een gegeven moment ook zeggen dat ze het huis van hun moeder leeghalen en dat hij iemand ziet lopen met de blender van haar. Kortom: iedereen jat alles wat los en vast zit, dus ook TV's. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is normaal gesproken ook al zo vóór de missie Riot, toch?

Dan lopen ze gewoon rustig.

Tenminste, ik heb GTA San Andreas niet anders gekend als er lopen overal mensen met tv's op straat,

Bewerkt: door Dinkydau
Link to comment
Delen op andere websites

Maar je ziet ze nooit met playstations lopen? Terijl CJ die wel kan stelen bij de Burglary missions :?

Volgens mij kan je alleen videorecorders (en DVD-spelers?) stelen... :? (En natuurlijk TV's, radio's en magnetrons volgens mij ook.)

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Laten we het inbreken niet gaan verwarren met de rellen. CJ zal trouwens altijd ook eerst een TV pakken tijdens het inbreken, als er een TV en apparaat (DVD of spelcomputer) naast elkaar op hetzelfde tafeltje staan. Dus we laten het onderwerp 'Burglary' in dit topic weer rusten. Het gaat hier om de rellen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

''Plundering is het innemen van achtergelaten goederen en levende have als onderdeel van een militaire overwinning of tijdens een catastrofe of onrust, zoals gedurende een oorlog, natuurramp, een rel of een terroristische aanslag. Piraterij is een vorm van plundering georganiseerd door schepen, op de zee, buiten controle van de overheid.

Het onvermogen van de autoriteiten om haar burgers en hun bezittingen te beschermen kan veel oorzaken hebben. Het kan zo zijn dat de autoriteiten zelf niet bekwaam zijn, vooral in het geval van grote natuurrampen en terroristische aanvallen. Het is ook mogelijk dat burgers geen contact kunnen krijgen met de autoriteiten, wanneer bijvoorbeeld telefoonlijnen uitvallen. Vooral in het geval van een natuurramp pakken de overlevenden vaak wat nodig is om te overleven maar niet van hun is. Hoe hier op te reageren is vaak een dilemma voor de autoriteiten.''

Link to comment
Delen op andere websites

Hier een kleine kopje van WikiGTA:

Op het nieuws zien ze dat Tenpenny's daden nu allemaal bekend zijn geworden. Dit komt doordat de lijken van de agenten Hernandez en Pulaski zijn gevonden, de hele stad raakt hierdoor in beroering en er ontstaan in Los Santos gigantische rellen, in de andere steden en het platteland gelukkig niet. De verslaggever eindigt het nieuws met: "Los Santos will burn tonight!", wat ook duidelijk uitkomt.

Bron

Bewerkt: door Ottoman 47
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het wel geinig dat ze met hun TV's aan het lopen waren.

offtopic:Door die missie ben ik ook op mijn naam gekomen. ^_^

Maar de missie heet: "Riot" en de laatste missie van SA: " End of Line "

Gemixt misschien. :puh:

>>> Door _KoE_Mzungu: Dit gesprek kan verder worden vervolgd via PB, profielberichten of MSN (o.i.d.).<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...