Jump to content

Mensen met TV


vw53steven

Recommended Posts

Overal zijn er rellen en er wordt volop geplunderd. Als je het verhaal een beetje volgt hoor je Sweet op een gegeven moment ook zeggen dat ze het huis van hun moeder leeghalen en dat hij iemand ziet lopen met de blender van haar. Kortom: iedereen jat alles wat los en vast zit, dus ook TV's. :7

Klein detail. De blender word gestolen in de missie Home Coming. Deze missie is voor de missie Riot. Die blender is gewoon gestolen om dat die vriendjes van de Ballas de dingen die vroeger van Grove Street waren, mooi even kunnen verpatsen. Dit is gewoon een simpele diefstal, geen deel van de rel.

Ze hebben die TV's vast omdat ze iedereen en alles aan het plunderen zijn. Klein schoonheidsfoutje: soms zijn mensen met een TV aan het lopen en ze willen iemand in elkaar slaan. Dan is de TV *plop* weg, en ze gaan slaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    5

  • Remi-X

    4

  • Randomcharacter

    3

  • vw53steven

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 6 maanden later...
ze willen gwn hun tv redden[/font] tijdens de rellen denk ik

Nee, ze stelen die TV's. En hoezo een topicbump :7

@Hieronder: Lees wat er word gezegd, ik heb daar al antwoord op gegeven. Dan hoef jij het niet nog eens te herhalen ;)

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Late reactie: Maar een Playstation in GTA SA?

Dat is onmogelijk want GTA SA speelt zich af in 1992 en Playstation 1 kwam in 1995-1996 ^_^

Ik denk dat jij doelt op de post van NickOwnage en hij zegt wat er bij hem gebeurt op de Playstation 2 versie van GTA San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is normaal gesproken ook al zo vóór de missie Riot, toch?

Dan lopen ze gewoon rustig.

Tenminste, ik heb GTA San Andreas niet anders gekend als er lopen overal mensen met tv's op straat,

Ik heb SA op de pc en daar liepen de peds alleen tijdens de rellen met een tv. Voor en na de rellen lopen ze er niet mee. Dit bij mij zo.. is dit miss anders op de andere consoles?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is normaal gesproken ook al zo vóór de missie Riot, toch?

Dan lopen ze gewoon rustig.

Tenminste, ik heb GTA San Andreas niet anders gekend als er lopen overal mensen met tv's op straat,

Ik heb SA op de pc en daar liepen de peds alleen tijdens de rellen met een tv. Voor en na de rellen lopen ze er niet mee. Dit bij mij zo.. is dit miss anders op de andere consoles?

Nee, waarschijnlijk zal hij Riot-cheat op hebben staan,

want dit kan normaal niet :N .

Link to comment
Delen op andere websites

Die spelcomputer in GTA San Andreas (die ook in CJ's huis staat) is geen Playstation maar gewoon een zelf bedachte computer. Maar als je kijkt naar de vorm van de console en de controllers, lijkt dat heel erg veel op een Sega Master System of Genesis. Dus ik denk dat Rockstar daar de inspiratie vandaan heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...