MrKooKie Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Met behulp van Visser23's Tutorial gemaakt. Dit is de eerste die ik heb gemaakt. behalve één render. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Mooi gedaan voor je eerste keer. Maar ik heb een kleine tip voor je, als je meer van dit soort tuts gaat volgen is het leuk als je bijvoorbeeld de achtergrondkleur of de kleur van je brushes anders maakt. Hierdoor kun je, je eigen unieke resultaten maken. Grtz RD Reageren
Ophion Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Nog een tip: De kleur van je brushes moet ongeveer passen bij de render. En de render is eigenlijk ietsje te groot, wat je door ctrl + T kan verkleinen. Toch een hele leuke sig! Een 7/10. Reageren
Hackman Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Inderdaad kun je beter zoals hun ook al zeggen de kleuren wat meer naar je Render toe zetten. Nu lijkt het niet echt mooi namelijk en vloekt het meisje een beetje op de achtergrond. De achtergrond moet dus sowieso wat lichter, dat is de Render namelijk ook. Op die manier moet je eigenlijk zorgen dat alles in je signature bij elkaar past dus ook de tekst enzovoort. Verder is de tekst ook niet helemaal optimaal. Als ik namelijk probeer het te lezen dan kom ik toch een beetje een soort van vast te zitten. Daar met al die lijnen is het behoorlijk verwarrend namelijk. Ook had het wat kleiner gekund aangezien het nu bijna tegen de Render aan zit wat dus vaak niet mooi uitkomt. De BH van dat meisje zit trouwens wel behoorlijk strak daar. Je weet wel, daar tussen haar borsten. :$ Reageren
Klaasvaak-nl Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Inderdaad erg leuk gedaan voor je 1e keer maar zoals meerdere zeggen kleur doet wonderen , ga zo door Reageren
MrKooKie Geplaatst: 15 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Bedankt voor de tips, ik ben nog aan het oefenen. En met die tekst zat ik zelf ook een beetje in de knoop, want ik gebruik namelijk Photoshop Elements 7, en daar kon ik niet terug vinden hoe je de tekst een beetje fatsoenlijk kon bewerken. :$ Reageren
Remcconen Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Echt weer zo'n duidelijke Visser sig. Ziet er wel goed uit voor de 1e keer. Commentaar: Ik zou zelf meer van die Brush gebruiken en in meerdere kleuren. Ook is een Grunge brush vaak heel mooi. De tekst staat echt HEEL lelijk op je signature en je render lijkt er opgeplakt. Tips: Volg eens de Tutorial van XiPe, andere Full Signature Tutorials, Inblend Tutorials(Bij de I) en veel oefenen. Ook zou ik meer kleuren gebruiken en een betere tekst maken. Die van FrooDoo vind ik de mooiste. Volg eens veel Tutorials uit de Tutorial List. Beoordeling: 7/10 Reageren
Venzio Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Leuke signature voor je eerst altans. Bij deze overheerst de render een beetje, die mag wel een klein beetje kleiner. De achtergrond is zo grauw terwijl de render vol met kleuren zit, dat is wel jammer je had die kleuren kunnen gebruiken. En hierbij ook weer je tekst, jammer. 6,75 voor deze. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.