Jump to content

Vraagje over personages?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb hier werkelijk nog nooit iets over gehaard, maar het kan nog steeds waar zijn. Ik vind het jammer dat de site die je geeft geen bronnen geeft, ik kan het bij Google zo snel ook niet vinden.

Geplaatst: (bewerkt)

Euh...het zijn gewoon personages die gedurende het maken van het spel nog zijn geschrapt omdat ze te weinig waarde hadden of niet meer in het geheel pasten. Meer niet...

Zoiets als een film die ook deletet scenes heeft.

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst:

Alle 3 de personages zijn agenten, waarvan 2 met Tenpenny zouden werken... Ja, dat was inderdaad overbodig geweest.

Geplaatst:

Er is toch nog een geschrapt, dat was toch zo'n soort zwerver, of hoorde dat bij GTA IV, ik weet het niet zeker.

>>> Door _KoE_Mzungu: Bijna goed :7 .. je bedoelt Darkel die uit GTA III gehaald is.<<<

Geplaatst:
Euh...het zijn gewoon personages die gedurende het maken van het spel nog zijn geschrapt omdat ze te weinig waarde hadden of niet meer in het geheel pasten. Meer niet...

Zoiets als een film die ook deletet scenes heeft.

jaa weet ik maar ik had er nog nooit van gehoort dus wist ik niet of het waar was

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...