Jump to content

[SA] RMS Poseidon [Film]

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi!

De RMS Poseidon is eigenlijk een vervolg op de RMS Mautania en Antonia Graza. In dit filmpje heb ik alles alleen gespeeld, ook is er verbetering in gebracht met de intro want vervolgens was de RMS Mautania introductie iets minder. :Y

Bekijk de film hier:

(Let maar niet op mijn vele 9/11 films) :cya:

Geplaatst:

ik vid het vet gemaakt met die boot :tu:

maar ging de film poseidon niet over een grote golf?

offtopic: ben ook met een filmpje bezig op samp met een team namelijk de intro van shooter

grz :cya:

Geplaatst:

Ziet er leuk uit, al mogen wat kleine schoonheidsfoutjes wel weggewerkt worden. (Zoals die trap aan de zijkant van het schip)

En daarnaast lijkt dit (zoals anderen ook al zeiden) meer op het verhaal van de Titanic (Tegen (ijs)rots aanvaren) dan het verhaal van de Poseidon (Een grote vloedgolf die het schip op z'n kop legt). ;)

Geplaatst:
Ziet er leuk uit, al mogen wat kleine schoonheidsfoutjes wel weggewerkt worden. (Zoals die trap aan de zijkant van het schip)

En daarnaast lijkt dit (zoals anderen ook al zeiden) meer op het verhaal van de Titanic (Tegen (ijs)rots aanvaren) dan het verhaal van de Poseidon (Een grote vloedgolf die het schip op z'n kop legt). ;)

Ja, ik heb de film ervan gezien die van Poseidon 1972 en die van 2006. ^_^

Ik ga het schip omdopen tot: Empress of Netherlands

Geplaatst: (bewerkt)

Grappig filmpje maar de timing van de tekst is crap en er zit een shitload aan spelfouten en fouten met werkwoordsvormen in. Vertaalmachine, iemand? 0_0

Bewerkt: door Galiorix

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...