Jump to content

[HELP]cleo zwart scherm[HELP]

Recommended Posts

Geplaatst:

vroeger werkte cleo altijd bij mij alleen een tijdje later had ik verkeerde mod op me gta die bleek namelijk voor vice city te zijn dus ik ging san andreas unninstalle en toen weer installe maar toen deet ik weer cleo erin maar toen ik gta op starte werd het niet meer dan zwart scherm ook als ik opnieuw install en ik heb versie 1.0 ik heb echt heel vaak opnieuw install gedaan en voor zekerheid downgrade en me oude cleo verwijdert en alle scripts en een nieuwe cleo

maar ook dat werkt niet.....

ik ben radeloos! help ME alsjeblieft!

EDIT: Ik weet dat het slechte spelling is, Ik had haast, en nu heb ik geen zin om het te verbeteren.

Geplaatst:

Ik deed altijd de Cleo map verwijderen. Dan opnieuw instraleren. En dan Instraleren. Dan downgrade. Dan cleo troep erin.

MAar misschien heb je geen goede .exe.. Want ik had dat eerst ook. Toen kreeg ik van BC7 een goede .exe. Toen deed me cleo het wel.

Geplaatst:
Ik deed altijd de Cleo map verwijderen. Dan opnieuw instraleren. En dan Instraleren. Dan downgrade. Dan cleo troep erin.

MAar misschien heb je geen goede .exe.. Want ik had dat eerst ook. Toen kreeg ik van BC7 een goede .exe. Toen deed me cleo het wel.

kun jij je gta_sa.exe uploade :puh: *smeekt*.

Geplaatst: (bewerkt)

Nee is illegaal ofiets..

Om iets download baar te geven wat Rockstar uitgegeven heeft. Daar moet ik anders toestemming voor hebben maar omdat mensen die geen GTA kunnen hebben kunnen hem dan ook downloaden en GTA instraleren. Dus nee sorry.

Bewerkt: door Timske
Geplaatst:

laat ook maar het is onmogelijk welke gta_sa.exe ik ook gebruik geen werkt.

altijd zwart scherm ook met de compact en ook alles gedaan wat jij deet

Geplaatst:

hey ik heb dat nu ook alleen bij mij gaat ie niet verder dan dit scherm:

2i8fxfl.jpg

is misschien moelijk te zien maar als je goed kijkt zie je welk scherm ik bedoel,

Geplaatst:
Volg >deze< tutorial voor het volledig installeren van CLEO3, mét uitleg over de Compact *.exe :)

Heb je al die Compact *.exe gebruikt? Die in de tut vermeld staat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...