Jump to content

HELP MIJ PLEAS

Recommended Posts

Geplaatst:

Nou kijk hé,

Ik wil de Emergency Lights MOD downloaden.... Zie Link voor video: Youtube

Ik fijn downloaden.. Zie link voor Download: Download

Start trots GTA SA Versie 1 op, begint voor de zekerheid een 'New Game', het spel laad zich helemaal tot het einde van het balkje, aan het einde van het laden valt GTA SA uit: GTA SA.exe Reageert niet meer.

Ik heb GTA SA opnieuw moeten installeren en ik heb toch nog geprobeerd eens de MOD te downloaden, maarnee het spel crasht weer na het installeren van de MOD... Iemand die me wilt helpen?

Geplaatst:

Dan werkt de mod gwn niet goed. Heb je de readme ook wel goed doorgelezen?

BTW: wel heel erg verkeerd geplaatst is dit topic :7

Geplaatst: (bewerkt)
Nou kijk hé,

Ik wil de Emergency Lights MOD downloaden.... Zie Link voor video: Youtube

Ik fijn downloaden.. Zie link voor Download: Download

Start trots GTA SA Versie 1 op, begint voor de zekerheid een 'New Game', het spel laad zich helemaal tot het einde van het balkje, aan het einde van het laden valt GTA SA uit: GTA SA.exe Reageert niet meer.

Ik heb GTA SA opnieuw moeten installeren en ik heb toch nog geprobeerd eens de MOD te downloaden, maarnee het spel crasht weer na het installeren van de MOD... Iemand die me wilt helpen?

Kan je ons vertellen hoe je het geïnstalleerd hebt (Dus niet de readme plakken)? Je moet voor deze mod de >CLEO3 Library< geïnstalleerd hebben. Het kan ook nog dat de installer het niet helemaal goed doet, dan kan je proberen het te installeren op je bureaublad en het handmatig te installeren.

BTW: wel heel erg verkeerd geplaatst is dit topic :7

Als een mod niet werkt, word hij niet geüpload.

@Hieronder: Dat kan ik meestal wel waarderen, maar in de zin "Dan werkt de mod gwn niet goed" kan ik geen schijntje sarcasme herkennen, er staat namelijk ook nog een serieuze zin achter en er zit geen emoticon in. Moeilijk om te zien dat het sarcastisch bedoeld is ;)

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Als een mod niet werkt, word hij niet geüpload.

Sarcasme...

Geplaatst:
Kan je ons vertellen hoe je het geïnstalleerd hebt (Dus niet de readme plakken)? Je moet voor deze mod de >CLEO3 Library< geïnstalleerd hebben. Het kan ook nog dat de installer het niet helemaal goed doet, dan kan je proberen het te installeren op je bureaublad en het handmatig te installeren.

Dan citeer ik mezelf even, probeer die tutorial over CLEO nou even en volg de stappen zodat je zeker weet dat je het goed geïnstalleerd hebt. Ik denk namelijk dat je de "Compact GTA: SA" nodig hebt, die in die tutorial vermeld staat.

• 5 weken later...
Geplaatst:
yo allemaal ik heb een probleempje ik heb een ps2 met gta sa maar wil mods vinden ik vind da nergens :schater:

Mods voor de PS2 installeren gaat zeer moeilijk, en kan je beter met ervaring doen, of deskundig advies invragen. De PS2 gebruik je gewoon voor de leuk, op de PC kan je lekker alles aanpassen. 15 euro voor een spel is niet veel meer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...