Jump to content

missie taxi van south bohan naar steinway lukt me niet


rich1980

Recommended Posts

hi!

ik moet als taxidriver iemand op halen bij south bohan en afzetten bij steinway maar elke keer mislukt het. wat doe ik verkeerd, is er een tijdlimiet of moet ik juist niet door rood enzo rijden of zie ik iets over het hoofd?

thanx!

Link to comment
Delen op andere websites

hi!

ik moet als taxidriver iemand op halen bij south bohan en afzetten bij steinway maar elke keer mislukt het. wat doe ik verkeerd, is er een tijdlimiet of moet ik juist niet door rood enzo rijden of zie ik iets over het hoofd?

thanx!

opzich je kan je de mission weinig fout's aan doen het is van punt a naar punt b , rij je wel naar de juiste plek van de map je kan altijd kijke via de groote map voor je begin van de rit van de personen ( die plek is als goed is bij het zwembad ) ( dat is de brug over bij die wegversperring (rechtssaf) hoef je niet die hele omwegte doen) via de grasveldje kan je naar beneden rijden en dan Rechtafs die weg hellemaal uitrijden kom je vanzelf bij die zwembad plek) en opzich zit er geen tijdlimit aan.

Bewerkt: door Medal_Crusader
Link to comment
Delen op andere websites

hi!

ik moet als taxidriver iemand op halen bij south bohan en afzetten bij steinway maar elke keer mislukt het. wat doe ik verkeerd, is er een tijdlimiet of moet ik juist niet door rood enzo rijden of zie ik iets over het hoofd?

thanx!

opzich je kan je de mission weinig fout's aan doen het is van punt a naar punt b , rij je wel naar de juiste plek van de map je kan altijd kijke via de groote map voor je begin van de rit van de personen ( die plek is als goed is bij het zwembad ) ( dat is de brug over bij die wegversperring (rechtssaf) hoef je niet die hele omwegte doen) via de grasveldje kan je naar beneden rijden en dan Rechtafs die weg hellemaal uitrijden kom je vanzelf bij die zwembad plek) en opzich zit er geen tijdlimit aan.

dank je voor je bericht! ik heb het geprobeerd maar de passagier stapt steeds boos uit ookal ben ik bij het zwembad, ik begrijp er niks van, nog tips?

dank je!

Link to comment
Delen op andere websites

hi!

ik moet als taxidriver iemand op halen bij south bohan en afzetten bij steinway maar elke keer mislukt het. wat doe ik verkeerd, is er een tijdlimiet of moet ik juist niet door rood enzo rijden of zie ik iets over het hoofd?

thanx!

opzich je kan je de mission weinig fout's aan doen het is van punt a naar punt b , rij je wel naar de juiste plek van de map je kan altijd kijke via de groote map voor je begin van de rit van de personen ( die plek is als goed is bij het zwembad ) ( dat is de brug over bij die wegversperring (rechtssaf) hoef je niet die hele omwegte doen) via de grasveldje kan je naar beneden rijden en dan Rechtafs die weg hellemaal uitrijden kom je vanzelf bij die zwembad plek) en opzich zit er geen tijdlimit aan.

dank je voor je bericht! ik heb het geprobeerd maar de passagier stapt steeds boos uit ookal ben ik bij het zwembad, ik begrijp er niks van, nog tips?

dank je!

wat heb je dan met die passenger gedaan ?? rond geslagen in de auto ? ene passenger wil rustig gereden worden

en een andere wil keihard , maar zover ik heb dat er nooit problem mee gehad en ja volgens mij heb verder geen gevolgen je krijg toch nog een stapel passengers van Roman 10 ( stuks totaal)

Bewerkt: door Medal_Crusader
Link to comment
Delen op andere websites

hi!

ik moet als taxidriver iemand op halen bij south bohan en afzetten bij steinway maar elke keer mislukt het. wat doe ik verkeerd, is er een tijdlimiet of moet ik juist niet door rood enzo rijden of zie ik iets over het hoofd?

thanx!

opzich je kan je de mission weinig fout's aan doen het is van punt a naar punt b , rij je wel naar de juiste plek van de map je kan altijd kijke via de groote map voor je begin van de rit van de personen ( die plek is als goed is bij het zwembad ) ( dat is de brug over bij die wegversperring (rechtssaf) hoef je niet die hele omwegte doen) via de grasveldje kan je naar beneden rijden en dan Rechtafs die weg hellemaal uitrijden kom je vanzelf bij die zwembad plek) en opzich zit er geen tijdlimit aan.

dank je voor je bericht! ik heb het geprobeerd maar de passagier stapt steeds boos uit ookal ben ik bij het zwembad, ik begrijp er niks van, nog tips?

dank je!

wat heb je dan met die passenger gedaan ?? rond geslagen in de auto ? ene passenger wil rustig gereden worden

en een andere wil keihard , maar zover ik heb dat er nooit problem mee gehad en ja volgens mij heb verder geen gevolgen je krijg toch nog een stapel passengers van Roman 10 ( stuks totaal)

hahaha! nee ik heb verder niks geks gedaan, ik rijd niet echt rustig maar ook niet langzaam, en ook dit heb ik meerdere malen op verschillende manieren(dus niet door rood, of juist weer heel hard) en het is een lange rit dus ik word er niet goed van dit steeds te moeten doen.... help!

Link to comment
Delen op andere websites

In principe maakt hard of zacht rijden geen verschil, je moet zorgen dat je niet te vaakt botst of té scherpe bochten maakt. En dit binnen de tijdlimiet. Ik denk dat het hier vooral een kwestie is van blijven proberen. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is het onmogelijk om een passagier kwijt te raken door middels van te hard rijden. Het is mij in ieder geval echt nog nooit overkomen. Het enige wat er kan gebeuren is dat ze uitstappen omdat je niet op tijd bij de bestemming komt of omdat je de auto totaal los hebt gereden (weet ik niet 100% zeker maar zou kunnen). Aangezien je niet slordig rijdt en dus geen deuken opvangt denk ik dat je te laat komt. Probeer anders even te kijken op de map voor zijwegen naar jouw bestemming zodat je niet per ongeluk een hele omweg neemt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom het gele lijntje volgen als je binnendoorwegen hebt,

Als je stopt en je maakt veel deuken dan stapt ie uit.

Het klopt wat Hackman zegt. Hard rijden maakt niet uit.

Probeer voordat je begint met de missie de straat rustig te rijden, rustig kijken of je binnendoorwegen vind en die te onderzoeken of je er daadwerkelijk wel doorkunt.

Edit: Heb je tijdens de rit geschoten of het raam kapot gemaakt door te slaan vóór dat je schiet. Want als je dat doet tijdens een Taxiritje stapt de Chauffeur uit en rent weg.

Heb je misschien een Bug? Wijst de GPS wel aan waar je moet zijn? Of houdt je een Blauw pijlte boven Je auto/Passagier?

Hopelijk heb je hier wat aan,

NickOwnage.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom het gele lijntje volgen als je binnendoorwegen hebt,

Nou, omdat er daar toch niks mis kan gaan (behalve dat je de auto destroyt) :D (en misschien wel de favoweg van de passagier is) :sigaar:

Bewerkt: door TahR78
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...