P-Jamma Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 Maar is dat officieel vrijgegeven van R* dat je Met codes geen 100% kunt halen?? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 (bewerkt) he jongens het id mij gelukt om GTA SAN ANDREAS uit te spelen met wel meer dan 5000 keer codes gebruikt eerst zeiden ze dat het niet kon maar het kan dus well veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!1 :rolleyes: :lol: ff terug: waar moeten we dan plezier van hebben? EDIT: ant. Nasty-Toilet-Man ja als je naar je status kijkt zie je een aantal punten staan voor elke cheat dat je invoert slinkt je punten (10 of 100 weet niet meer) als je 100% hebt dan moet je aan een bepaalde punten voldoen dus je kan nooit 100% halen met cheats PS: bij je statussen staat ook hoe vaak dat je je cheats activeerd bij mij is dat 74 bij een save game en bij een andere 0 cheats zo kan het spel ook onderscheiden of je cheats hebt gebruikt ( hoe meer cheats je gebruikt de te lager je percentage is.) Bewerkt: 27 april 2005 door Biohazard1990yakuza Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 he jongens het id mij gelukt om GTA SAN ANDREAS uit te spelen met wel meer dan 5000 keer codes gebruikt eerst zeiden ze dat het niet kon maar het kan dus well veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!1 :rolleyes: :lol: ff terug: waar moeten we dan plezier van hebben? Dat je San Andreas kan uitspelen met Codes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 (bewerkt) Dat je San Andreas kan uitspelen met Codes. sorry, ik had het verkeerd begrepen want ik dacht dat je gta sa wel 100% kon uitspelen met cheats Bewerkt: 27 april 2005 door Biohazard1990yakuza Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 ik heb het echt met cheats honderd procent gehaald en dat zal ik bewijzen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2005 ik heb het echt met cheats honderd procent gehaald en dat zal ik bewijzen! dat is onmogelijk <_< mijn uitleg is wel duidelijk PS: waar blijft dat bewijs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2005 ik heb het echt met cheats honderd procent gehaald en dat zal ik bewijzen! dat is onmogelijk <_< mijn uitleg is wel duidelijk PS: waar blijft dat bewijs Je moet niet blijven vragen op bewijs. Als hij geen bewijs post vraag ik het eens aan 8-Ball. Misschien heeft hij wel een screen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2005 ik heb het echt met cheats honderd procent gehaald en dat zal ik bewijzen! dat is onmogelijk <_< mijn uitleg is wel duidelijk PS: waar blijft dat bewijs Je moet niet blijven vragen op bewijs. Als hij geen bewijs post vraag ik het eens aan 8-Ball. Misschien heeft hij wel een screen. hij blijft het ook niet vragen. Maar hij heeft er nou al 2 dagen de tijd voor gehad, en heeft het nog steeds niet gedaan Het is toch niet zo moeilijk om een foto van je tv te nemen <_< Ik wil het ook wel is zien want ik geloof het nog niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2005 niet meer op reageren dit is weer zo iemand die graag aandacht wil. <_< <_< <_< <_< <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 komt er nou nog bewijs :angry: . Volgens mij is het allemaal FAKE <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bobbiescie Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 't is gewoon dikke onzin.. <_< Hij wilde alleen maar voor opschudding zorgen.. <_< Kom op jongens, denk even na!! Rockstar ZÉLF heeft vertelt dat als je cheats gebruikt, dat je dan niet de 100% kunt uitspelen!! Het enige wat hij heeft gedaan is de verhaallijn uitgespeeld, meer niet.. Anders zou hij wel met bewijs komen.. *TIP :rolleyes: * Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 Hier is het bewijs, het is haast niet te zien maar als je goed kijkt zie je het wel, ik probeer nog eens een betere te maken. Bovenaan staat progress made en helemaal onderaan kan je net zien hoeveel ik heb gecheat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 hahaha, dus het kan wel!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 (bewerkt) ik was er mee bezig maar 8-ball was me voor. Bewerkt: 1 mei 2005 door jack456 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_jordy_ Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 zou dat ook op de pc versie kunnen lijkt mij wel vet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.