Sephiroth Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 coowl nu kan tog nog 100% hale Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 wel een beetje raar dat er nu pas iemand is die dat kan bewijsen terwijl het spel al een half jaar uit is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juiced Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 een vriend van mij heeft SA uitgespeeld maar niet 100% alleen de missies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bobbiescie Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 een vriend van mij heeft SA uitgespeeld maar niet 100% alleen de missies Heb ik al 3 keer gedaan, als 't niet meer is... <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lvpd Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 een vriend van mij heeft SA uitgespeeld maar niet 100% alleen de missies ik ook al 5 keer de verhaallijn en ik had maar 90% :ph34r: :ph34r: :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2005 ik dacht dat je SA 100% kon halen met healt en wapencheats, maar niet met 'spawn...' cheats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2005 ik dacht dat je SA 100% kon halen met healt en wapencheats, maar niet met 'spawn...' cheats Ik denk eerder Andersom :huh: Misschien hebben de 'Spawm cheats' geen effect op het % ?? Maar de wapen&health cheats wel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2005 ik dacht dat je SA 100% kon halen met healt en wapencheats, maar niet met 'spawn...' cheats lijkt me raar hoe weet je dit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2005 ik dacht dat je SA 100% kon halen met healt en wapencheats, maar niet met 'spawn...' cheats lijkt me raar hoe weet je dit dit stond ooit eens in een topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
el burro Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2005 ik dacht dat je SA 100% kon halen met healt en wapencheats, maar niet met 'spawn...' cheats lijkt me raar hoe weet je dit dit stond ooit eens in een topic lijkt me raar maar heb je mischien de bron van dat topic? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2005 maar krijgen we die screen nog ooit tezien <_< volgens mij is het allemaal bullshit <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2005 (bewerkt) maar krijgen we die screen nog ooit tezien <_< volgens mij is het allemaal bullshit <_< 8-Ball heeft toch een screen ingestuurd!! Bewerkt: 6 mei 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2005 maar krijgen we die screen nog ooit tezien <_< volgens mij is het allemaal bullshit <_< 8-Ball heeft toch een screen ingestuurd!! ow sorry , ben een paar dagen niet online geweest en dan mis je heel wat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.