Jump to content

Hoe start ik op polposition, met Grid Race Driver?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo Allemaal!

Ik heb een groot probleem met Grid Race Driver (PC) .

Ik heb al op de sites van Codemasters gekeken, en op de oficele site van Grid.

Mijn probleem : Ik start een toernooi. En ik begin met de eerste race.

Mijn Team Genoot, die start meestal op de eerste 5 plaatsen van de 12 rijders! :)

Maar ik start altijd op de 11de 12de 8de 9de 10de plaats. Alleen met de 24 hours of Le Mans start ik met de auto van de hoogste klasse. Dan start ik op de 2de 3de plek van de vier rijders van die klasse. :-( Mijn Team genoot start weer op nummer 1 of 2 .

Het vervelende is dat ik het spel geen bal aan vindt door dit. Ik moet dan al die rijders voor mij inhalen. En als ik bij de nummers 1 tot en met 5 ongeveer, dan wordt ik gehaakt of ik wordt op het gras gedrukt en rij de banden stapel in. Met Le Mans is het wel makelijker want met een goede start ben ik al bij de nummer 1 of 2 .

En als ik een groot toernooi doe, met "de grote jongens" kom ik niet verder dan nummer 5 ofzo. :duh:

Ik vroeg me dus af, hoe ik dit kan oplossen als ik bijvoorbeeld een Goede Trial Time moet halen voor de races dan wordt het wel iets makelijker.

Ook al heb je geen Grid Race Driver en je leest dit, kan je altijd nog een poging doen.

En dan kan dat misschien wel helpen.

Als je een oplossing weet, of denk van dat het misschien wel de oplossing is. Laat dan alsjeblieft een reactie achter!

Mijn excuses voor deze lange tekst. Maar ik heb gewoon hulp nodig! ;)

Alvast bedankt allemaal! ;)

Mvg, :puh:

Liberty-city10. :)

Geplaatst:

ik heb ook grid maar ik start altijd op een goede plek (ergens in het midden) maar je moet ook de race ervoor goed doen.

Geplaatst:

Ik denk dat ik ergens een goede tijd moet neerzeten.

Maar ik weet niet waar! :-(

Want met bijvoorbeeld, DTM, V8 Touring cars, Formule1, MotoGP, Superbikes, en nog veel meer. Moet je ook een tijd neer zeten, om een paar plaatsen of om de polposition tehalen. En ik kan of moet dat niet voor een race. En ik begin soms ook niet op de 12de plaats, dus het zal wel iets anders zijn. Want je begint niet op de 8de plek zonder een tijd neertezeten.

En de beste 2 rijders : Rick Scott en die andere rijder van het team Ravenwest, beginnen gewoon altijd op de 1ste en de 2de plek. En dat vindt ik raar, omdat ik dat niet kan.

Mvg,

Liberty-city10

Geplaatst:

Ik heb kans dat ik de oplosing heb gevonden, niet op internet maar ik zelf! :7

Ik heb ondekt dat mijn Team Genoot : Jamie Christoper op de 1ste plaats van de wereld staat, met zijn reputetion. Ik sta op nummer 8 van de lijst, en ik denk dat de beste van elk team in de top 6 komt, ik heb ook geen hogere startpositie gekregen dan nummer 6.

Ik leg het wat beter uit. Een voorbeeld.

Pietje Hamfiets start op # 1 en zijn teamgenoot, Hamfiets Pietje start op # 12.

Ik ga mijn teamgenoot verslaan en kijken wat er dan gaat gebeuren!

Ik meld als het werkt of niet. Eerlijk gezegt denk ik niet dat het werkt. Want bij Ravenwest, starten allerbij de coureurs op #1 en #2. Dus ik weet het niet echt of het zo is helaas.

Vragen erover, PB me!

Mvg, :puh:

Liberty-city10

PS : Hoop dat ie werkt!!! :cry:

• 1 maand later...
Geplaatst:

de startplaatsen zijn gewoon random, je zult nooit vooraan starten en je kunt niet kwalificeren.

Als je hoger dan je teamgenoot staat helpt ook niet, ik sta namelijk ver bovenaan (6 miljoen punten) maar start nog steeds achteraan.

Het achteraan starten hoeft echt geen probleem te zijn, zorg gewoon dat je goed start en uit de chaos blijft in de eerste bocht.

• 4 weken later...
Geplaatst:
Lekker realistisch :sigaar::muur:

waarom is het onrealistisch dan?

de kampioenschappen bestaan ook niet irl dus is het spel dan ook onrealistisch?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...