aliiy Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 hoi wie weet hoe je kilometerteller op gta sanandreas doe ik heb wat gegooglt maar kon niets vinden... Reageren
Beagle Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 hoi wie weet hoe je kilometerteller op gta sanandreas doe ik heb wat gegooglt maar kon niets vinden... Ik ga er maar van uit dat je een Speedometer bedoeld, een meter om je snelheid te meten. Waarschijnlijk heb je verkeerd gegoogled (en verkeerd gezocht met de zoekfunctie van het forum). Als je >dit< had gegoogled, of bijvoorbeeld >dit< had gevonden doormiddel van de zoekfunctie, was je er nu al uitgekomen Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 hoi wie weet hoe je kilometerteller op gta sanandreas doe ik heb wat gegooglt maar kon niets vinden... Moet dit niet in modding hulp forum van GTA SA>? maar der zijn heel veel topic over kijk eventjes rond en je hebt een goede speedometer ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.