Jump to content

GTA IV 2e hands overkopen


martYn

Recommended Posts

Hey mensen,

Ik kan GTA IV voor de PC 2e hands overkopen voor 20 euro (gewoon origineel e.d.)

Echter vraag ik me dan af hoe het zit met de serial. Ik kan het spel natuurlijk gewoon installeren + spelen, alleen weet ik niet of hij ook online heeft gespeeld en dus de serial heeft gebruikt. Als dit wél het geval is kan ik dan alsnog ook online? Of krijg ik dan een melding dat deze serial al is gebruikt?

Dan is het eigenlijk alsnog zonde van die 20 euro, daarom ook aub geen reacties als koop hem lekker nieuw want daar gaat het nu even niet om.

Graag even reacties hoe het precies zit met de serial en of het aan te raden is hem te kopen of niet.

Thanks!

Link to comment
Delen op andere websites

Hey mensen,

Ik kan GTA IV voor de PC 2e hands overkopen voor 20 euro (gewoon origineel e.d.)

Echter vraag ik me dan af hoe het zit met de serial. Ik kan het spel natuurlijk gewoon installeren + spelen, alleen weet ik niet of hij ook online heeft gespeeld en dus de serial heeft gebruikt. Als dit wél het geval is kan ik dan alsnog ook online? Of krijg ik dan een melding dat deze serial al is gebruikt?

Dan is het eigenlijk alsnog zonde van die 20 euro, daarom ook aub geen reacties als koop hem lekker nieuw want daar gaat het nu even niet om.

Graag even reacties hoe het precies zit met de serial en of het aan te raden is hem te kopen of niet.

Thanks!

Als het goed is, maakt het niet uit.

Anders zou jij als je een nieuwe serial zou hebben hem maar 1 keer kunnen gebruiken. :D

En je zult toch wel vaker GTA IV opnieuw moeten installeren. ;)

Je kan de serial dus gewoon gebruiken. (zorg er wel voor dat hij hem meegeeft, anders heb je er niks aan)

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is, maakt het niet uit.

Anders zou jij als je een nieuwe serial zou hebben hem maar 1 keer kunnen gebruiken. :D

En je zult toch wel vaker GTA IV opnieuw moeten installeren. ;)

Je kan de serial dus gewoon gebruiken. (zorg er wel voor dat hij hem meegeeft, anders heb je er niks aan)

Thanks voor de snelle reacties.

Dit dacht ik dus ook al ja, maar het gaat mij vooral om het online spelen. Ik weet niet hoe dit in zijn werk gaat?

Want ik neem aan:

Dat je bij het installeren de serial ingeeft?

Als het spel is geinstalleerd, je online wilt, je dan dan een account moet aanmaken waarop je vervolgens kunt inloggen?

Of is de serial ook nog van toepassing bij het aanmaken van een account om online te kunnen?

Link to comment
Delen op andere websites

De 1e verkoper heeft die Serial gebruikt, je kan ermee door. Je zult wel een EIGEN Xbox-live Account moeten maken. Want die heb je nodig voor de Savegames. Social Club moet je ook een Account hebben dat is voor Multiplayer (MP) Maar je moet je wel op BEIDE geregistreerd hebben en aan elkaar linken via Social Club.

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat wel om de PC versie he. Vergeten te melden. Of is daar ook die Xbox Live account voor nodig?

Zoja, dan maakt dit allemaal niet uit voor de serial die dan al eens is gebruikt toch of wel?

Enige wat ik eigenlijk wil weten is of ik risico loop dat ik niet online kan doordat die persoon al de serial heeft gebruikt of een account voor online mee heeft gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja,

Je kan gevaar lopen want je moet toch echt de serial hebben om het spel the activeren(anders is zelfs spelen NIET mogelijk).

je hebt ook de acc's van Xlive en van R* Social Club, anders kun je niet online.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er net achter gekomen dat je op de PC versie 'Revoke License' kunt doen waarna je hem weer opnieuw kunt activeren (dus op mijn eigen PC) alsgoed is hoef ik dus geen zorgen te maken en kan ik online + de game spelen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...