Cabyon Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Type: Signature Stijl: Uniek, Stijvol Grootte: Maximale toegestane grootte. Afbeelding: Deze. Graag links plakken. En deze maar dan doorzichtig achter de tekst. Tekst: I still rock on rechts, lettertype Century Gothic aub. En dan links Cabyon, ook graag in Century Gothic. I still rock on moet duidelijk zijn, Cabyon mag wat stiller. Rand: Zwart 1px Kleuren: Licht, alles zwartwit. Render (optioneel): Extra (optioneel): Het zou leuk zijn ( Fantastisch zelfs ) Als Jon - asses hem met plezier zou willen maken. Ik geef ook de voorkeur aan nieuwe Graphicussen, maar Jon - asses het liefst. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 (bewerkt) Ik wil wel iets proberen, ik zal kijken wat ik kan doen. Laat de request maar, ik heb niet genoeg ervaring. Bewerkt: 15 januari 2009 door Revolution-Designes Reageren
Cabyon Geplaatst: 15 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 De andere graphicussen mogen hun talenten ook tonen, hoor. Reageren
Traser Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 (bewerkt) Ik waag me eraan, ik edit mijn post zo. *edit V1 V2 Bewerkt: 15 januari 2009 door Traser Reageren
Cabyon Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Het is goed, maar mogen die zwarte strepen net zoals Deze. Zie je die golflijnen? Die lijken me mooier. Bvd, Cabby Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.