GTA Haas Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Beste GTAForum leden, Ik heb vanmiddag BioShock gekocht voor de PC, ik heb hem goed geïnstalleerd. Hij heeft vanzelf de laatste patch voor BioShock geïnstalleerd, goed dus. Ik wil BioShock opstarten, ik krijg wel zo'n zandlopertje naast het pijltje van mijn muis. Maar daarna gebeurt er niks, er zit wel een serienummer bij achter op het boekje. Maar hij vroeg er niet om, weet iemand wat er aan de hand is want ik wil BioShock zo graag spelen... Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Beste GTAForum leden,Ik heb vanmiddag BioShock gekocht voor de PC, ik heb hem goed geïnstalleerd. Hij heeft vanzelf de laatste patch voor BioShock geïnstalleerd, goed dus. Ik wil BioShock opstarten, ik krijg wel zo'n zandlopertje naast het pijltje van mijn muis. Maar daarna gebeurt er niks, er zit wel een serienummer bij achter op het boekje. Maar hij vroeg er niet om, weet iemand wat er aan de hand is want ik wil BioShock zo graag spelen... Al is gekeken in het boekje wanneer je die serienummer moet invoeren? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 15 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Beste GTAForum leden,Ik heb vanmiddag BioShock gekocht voor de PC, ik heb hem goed geïnstalleerd. Hij heeft vanzelf de laatste patch voor BioShock geïnstalleerd, goed dus. Ik wil BioShock opstarten, ik krijg wel zo'n zandlopertje naast het pijltje van mijn muis. Maar daarna gebeurt er niks, er zit wel een serienummer bij achter op het boekje. Maar hij vroeg er niet om, weet iemand wat er aan de hand is want ik wil BioShock zo graag spelen... Al is gekeken in het boekje wanneer je die serienummer moet invoeren? Ja, gekeken. Hij vraagt er niet om na de installatie, start niet op. Doet geen ene f*ck... Reageren
snokmeister Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Klinkt mischien lame, maar heb je al geprobeerd om hem te uninstallen en weer te herinstalleren? Dat verhielp ook alle foutjes van Crysis bij mij.. Mischien was er een file incorrect geladen waarbij de installer een scherm oversloeg ofzo (volkomen gis eigenlijk ). Het proberen waard Reageren
Limbolander Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 bij mij vroeg die wel gewoon de key voor het installeren dus denk dat er toch iets fout is gegaan. Herinstalleer m gewoon Reageren
GTA Haas Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Heb 'm 3x opnieuw geïnstalleerd, doet nog niks. Vroeg niet om een Key Code, heb 'm geruild tegen GT5 Prologue. Mijn PC voldoet wel aan de systeemeisen die je nodig had voor BioShock. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.