Jump to content

gang territoria

Recommended Posts

Geplaatst:

heey mensen

Ik heb een probleem.

Ooit had ik een territorium in Willowfield overgenomen (het gebied onder de ganton gym, een beetje rechthoekig, vlakbij de ammu-nation) van de ballas. Zij hebben het echter voor een deel weten te heroveren. nu is het bruin-paars achtig op de map. Ik denk nu zo van, jah Willowfield is toch arm en ik zou het gebied dus dan ook best kwijt willen. Weet iemand hoe je het hele gebied kan verliezen zodat er alleen ballas zijn??

bedank, sniper rifle ^_^

Geplaatst:

Na verloop van tijd zullen de Ballas wel eens proberen om de terretoria te overnemen, als je niks doet zal de Ballas dat gebied overnemen. De Los Santos Vagos en andere gang's doen het op hetzelfde manier. ;)

Geplaatst:
Na verloop van tijd zullen de Ballas wel eens proberen om de terretoria te overnemen, als je niks doet zal de Ballas dat gebied overnemen. De Los Santos Vagos en andere gang's doen het op hetzelfde manier. ;)

jah maar toch blijft het gebied nog steeds niet helemaal donkerpaars, meer licht paars bruin achtig, en ik reageer nooit meer op hun aanvallen. er blijven grove-members rondlopen

Geplaatst: (bewerkt)
jah maar toch blijft het gebied nog steeds niet helemaal donkerpaars, meer licht paars bruin achtig, en ik reageer nooit meer op hun aanvallen. er blijven grove-members rondlopen

Je moet de gang wars natuurlijk verliezen, maar save rijdens die gang war niet, dan beëindig je de gang war(dit is een Glitch).

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...