PSP-Keeper Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 (bewerkt) Zo ja, waar kan ik het downloaden? Is het legaal? Zijn de mods vergelijkbaar met mods van GTA VC en SA? Bewerkt: 15 januari 2009 door PSP-Keeper Reageren
gta master 1 Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Vermeld in vervolg even voor welk platform je de game hebt... En nee, er zijn geen mods voor GTA VCS zowel op de psp als de ps2. Voor GTA LCS zijn wel mods voor de psp genaamt Cheatdevice, maar dit zijn bijv. een heli enz. en geen carmods. Reageren
Deluxo Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Vermeld in vervolg even voor welk platform je de game hebt...En nee, er zijn geen mods voor GTA VCS zowel op de psp als de ps2. Voor GTA LCS zijn wel mods voor de psp genaamt Cheatdevice, maar dit zijn bijv. een heli enz. en geen carmods. Trouwens, voor VCS is er ook cheatdevice hoor. En ja, ik heb een mod van BTTF op Youtube gezien, maar hoe download je hem is een vraag. Er is geen link erbij. Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 15 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Over CheatDevice heb ik al veel gehoord, en dat heb ik al geprobeerd te installeren maar het deed het niet Reageren
Deluxo Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Over CheatDevice heb ik al veel gehoord, en dat heb ik al geprobeerd te installeren maar het deed het niet Idd, het is een heel gedoe, voor mij teminste. Reageren
sanderth Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 (bewerkt) Over CheatDevice heb ik al veel gehoord, en dat heb ik al geprobeerd te installeren maar het deed het niet Idd, het is een heel gedoe, voor mij teminste. Ik weet wel hoe... Maar dat is op een ander forum... Anyways. Ik zal de link wel posten omdat het hier om een psp-site gaat en geen ander gta-forum... Sry mods voor als dit toch niet mag! xxx Je hebt wel 5.00 m33(-*) nodig! >>> Door ASPHALT: Link verwijderd ivm de andere informatie die op deze site staat. <<< Mag ik wel de tut kopieren? Bewerkt: 15 februari 2009 door sanderth Reageren
GTA Monster Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Waarschijnlijk niet, anders wel met bronvermelding. Reageren
Amigo48 Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 (bewerkt) lol.... Hier is iemand dat aan het proberen Bewerkt: 27 februari 2009 door dennis pels Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Ik ga jullie dus nu allemaal tegenspreken, Ik heb gehoord van een vriend dat er Mods zijn van VCS, hij heeft mij screens laten zien, Ik kan niet 100% vertellen dat ze echt zijn. Maar Mods op VCS is een klein beedje, ongeveer, zo'n beedje 100% totaal illegaal. Je moet er namelijk eerst je PSP voor ombouwen Reageren
Deluxo Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Vermeld in vervolg even voor welk platform je de game hebt...En nee, er zijn geen mods voor GTA VCS zowel op de psp als de ps2. Voor GTA LCS zijn wel mods voor de psp genaamt Cheatdevice, maar dit zijn bijv. een heli enz. en geen carmods. En ja, ik heb een mod van BTTF op Youtube gezien, maar hoe download je hem is een vraag. Er is geen link erbij. Dat van dat BTTF-mod is nep. Is de nieuwe vestiging van Sunshine Autos al open in VCS? Nee. Wel heb ik dit gevonden op Youtube: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.