Pansy_Parkinson Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2009 Hey, ik vind het heel raar dat alle autos stoppen voor groen en doorrijden als het stoplicht op rood springt hebben jullie dat ook altijd of ligt het aan mij/? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2009 (bewerkt) Ehh nee, dit heb ik niet... Ik heb wel dat ze soms doorrijden door rood, maar dat zijn dan gewoon van die associalen (met ze bedoel ik dus ook mezelf ). Heb je een XBOX, PS3 of een PC? EDIT: Is je versie eigenlijk legaal? Bewerkt: 15 januari 2009 door TahR78 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2009 Ik heb dit ook niet, soms net als TahR78, dat mensen (perongeluk) Door rood rijden, maar bij mij is het gewoon normaal. Heb je misschien in je Files van GTA IV iets veranderd. Of heb je een Patch gedownload voor een bug die je niet hebt? Want dit kan een Tegenovergestelde functie geven ( dacht ik ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pansy_Parkinson Geplaatst: 15 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2009 Nee ik heb de legale versie gewoon en heb niks veranderd dus.. maar het is wel bijna altijd dat ze door groen rijden enzo.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2009 Ik denk dat het dan wel een bug is, als je de PC versie hebt is er een patch die je kan downloaden. Maar als er ook een paar mensen door groen rijden dan is het wel een fout in het spel. Beetje domme fout van R* dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2009 Nu snap ik het niet.. Als er mensen door het groen rijden is het een bug? Dat hoort toch ook zo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2009 Nee, het is een bug als mensen vaak door rood rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2009 (bewerkt) Dit is soms heel normaal. je hebt van die auto's waarbij de remmen lurp zijn ( Manana, Moonbeam, Boxville etc) Sommige auto's rijden wel erg snel en stoppen meestal te laat en 'glijden door' Gevolg is dan dan er botsingen onstaan en en files kunnen komen.Onder andere dit is vrijnormaal bij sommige Peds. Bewerkt: 15 januari 2009 door Tommy-Vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2009 Oh... maar ik zie het nooit... is het soms bij een bepaalde console of bij elke? Soms zijn de remmen inderdaad niet zo goed maar dan heb ik het zelden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2009 Oh... maar ik zie het nooit... is het soms bij een bepaalde console of bij elke? Soms zijn de remmen inderdaad niet zo goed maar dan heb ik het zelden. Dat weet ik helaas niet ik speel het op de Xbox 360 Live' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2009 ik merk dat soms wel stopt i voor groen rijdt i door rood egt raar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.