Jump to content

jammer van gta iv


itsme23

Recommended Posts

hallo allemaal ,

niet eerder wat gepost maar dit wilde ik even kwijt.

ik vind het erg jammer dat ze bepaalde dingen van san andreas niet terug hebben laten komen in gta iv :N b.v :

* geen trailers achter de vrachtwagens

* een bom als wapen op afstands bediening zou leuk zijn geweest net als in SA

* en wat niet in SA zat maar wel jammer is is dat de daken van auto`s naar mijn idee TE sterk zijn hadden wel wat ergere schades kunnen hebben .

wat zijn jullie meningen hierover?

verder vind ik het een gaaf spel (pc versie)

Link to comment
Delen op andere websites

* en wat niet in SA zat maar wel jammer is is dat de daken van auto`s naar mijn idee TE sterk zijn hadden wel wat ergere schades kunnen hebben .

Die kunnen in GTA IV toch wel helemaal kapot en inklappen tegen de auto zelf aan?? of?? :?

Link to comment
Delen op andere websites

hallo allemaal ,

niet eerder wat gepost maar dit wilde ik even kwijt.

ik vind het erg jammer dat ze bepaalde dingen van san andreas niet terug hebben laten komen in gta iv :N b.v :

* geen trailers achter de vrachtwagens

* een bom als wapen op afstands bediening zou leuk zijn geweest net als in SA

* en wat niet in SA zat maar wel jammer is is dat de daken van auto`s naar mijn idee TE sterk zijn hadden wel wat ergere schades kunnen hebben .

wat zijn jullie meningen hierover?

verder vind ik het een gaaf spel (pc versie)

Over die bom klopt het al niet helemaal, want als je goed bevriend bent met Packie McReary kan je hem een autobom vragen, die je ook zowat op afstand kan bedienen. ^^ Al is dit inderdaad wel wat anders.

Verder kan je de daken van de wagens zeker te beschadigen, kijk maar eens hier. :7

Link to comment
Delen op andere websites

En nog veel meer nadelen. Wat ik een behoorlijk nadeel vind is het loopje van Nico. Hij gaat zowat plat als hij door een bocht gaat :cab:

En ik geloof wel dat R* ooit het idee krijgt GTA IV graphics te vermengen met alle leuke dingen uit SA, in een nieuw spel met ook nieuwe missies e.d.

GTA SA 2? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

En nog veel meer nadelen. Wat ik een behoorlijk nadeel vind is het loopje van Nico. [Hij gaat zowat plat als hij door een bocht gaat :cab:

nu ja, als jij in het echt hard loopt en je neemt een scherpe bocht, dan ga je toch ook een beetje overbuigen naar links/rechts?? ik vind het wel realistisch. Je moet gewoon niet op die dingen letten en dan valt het niet op :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Over de trailer:daarom moet het ook kunnen maar HET KAN NIET(in gta4) en zo kan er zoveel NIET(in gta4) wat WEL in sa kan, de lijst aan wat ik mis is lang, en ik baal daarvan. Ook zijmissies, waar zijn ze, Ik blijf het zeggen gta4: 4 weken lol, de rest (gta 3, vc, sa, en de stories) leven lang lol. Ik vind die zogenaamde "journalisten" die gta4 een 10 of hoger gaven ook echt BAGGER!!! Alleen grafisch is 4 beter de rest is eerder minder dan meer, PLUS de humor in 4 is sadistischer en voor mijn betekend dat minder grappig en mensen die dat sadistischer leuk vinden is er manhunt (wat een kl*t*n spel vond ik dat). Let wel op ik zeg niet: dat gta4 cq manhunt spelers sadistischer zijn, ik vind het nou eenmaal zo en hopelijk / waarschijnlijk ben ik niet de eerste en of laatste met die mening.

Bewerkt: door stano666
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...