Jump to content

jammer van gta iv


itsme23

Recommended Posts

Die ontvoering bv, smakeloos straks moet je in gta5 iemand verkrachten (beiden zeer traumatisch) maar ik vond dat helemaal verkeerd neergezet.

En dat daten met je "vrienden" (kots): BORING.

enz. enz.

gta5 moet beter anders koop ik hem niet, doet pijn om te zeggen, maar ik geef eerlijk mijn mening.

Link to comment
Delen op andere websites

kwa grafisch wel beternderdaad , maar toch over het elgemeen gezien had ik er misschien iets meer van verwacht .. ook al is het een tof spel maar als je de SA op de zelfde grafische kwaliteit zou hebben zou dat een veel betere game zijn , vind de omgevingen in SA ook veel mooier . berg gebied , verlaten gebied enz enz

treinen en spoorwegovergangenmis ik trouwens ook en gta4 , de metro is k*t :duh: want daar kan je niets mee , net als de vliegtuigen. :N

ik speel persoonlijk niet veel games over het algemeen , alleen gta heb ik zo`n beetje elk deel van maar de volgende moet echt beter anders laat ik hem ook liggen. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...