D3nnisD Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Hallo, Jaja Mijn gta was dood doordat ik teveel mods had ik herinstalleren krijg ik de volgende fouten (zie bijlage) hoe komt dat? Maakt niet uit hoe ik installeer custom (zonder audio) of full. CD is Legaal! Pc specs: Amd Sempron 3500+ 2.00 ghz 1.5gb ramm GeForce 6100 nForce 405 Video memory grote 512 MBytes hd grote: 150gb waarvan zeker 100gb vrij Iemand die het antwoord weet? Mvg Dennis Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Wat je ook kunt doen, is kijken of je SA op een andere PC wel geïnstalleerd krijgt. Dan weet je gelijk of het aan jouw pc (DVD-Speler) of aan de DVD zelf ligt. Al vrees ik voor je dat het aan je DVD-speler ligt... Maak hem eens goed schoon, scan je computer op virussen/spyware, download de laatste drivers... Probeer eens de fabrikant te bellen, of het bedrijf waar je die PC gekocht hebt. Reageren
D3nnisD Geplaatst: 15 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Dvd speler is het niet, Op andere pc werkt hij gwn Heb 2 dvd spelers. als ik acer ga bellen dan zeggen ze dat de pc er niet goed genoeg voor is Schiet ook niet op -.- Reageren
MrKooKie Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Installeer hem eens in Veilige Modus, F8 herhaaldelijk indrukken tijdens het opstarten van je PC. Waarschijnlijk een bugje in de firmware van je DVD-speler. Reageren
D3nnisD Geplaatst: 15 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 (bewerkt) Nee werkt niet kan ik ook de files die hij mist, van een vriend zijn setup overkopieren? en daarna erin zetten ? Bewerkt: 15 januari 2009 door D3nnisD Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Controleer na het uninstalleren of de GTA SA map, Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas, ook helemaal leeg is. Anders moet je die eerst handmatig verwijderen en het spel daarna pas opnieuw installeren. Door de modificaties zijn bepaalde bestanden gemodificeerd en worden waarschijnlijk niet verwijderd tijdens het uninstalleren. Reageren
D3nnisD Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 En de register waarden dan? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 En de register waarden dan?Zou je ook kunnen controleren, maar normaal gesproken worden die verwijderd tijdens het "uninstall"-proces. Maar een extra controle is nooit weg. Reageren
D3nnisD Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Unistallen ging dus niet -.- Screen: Kreeg je dat Heb anders gedaan gta cd in deze pc > Verkennen> Setup.exe gestart Toen herinstaleert ging hij weer zeuren over die Gta3.img negeren gedrukt. Daarna proberen te starten Ging niet. ff gedowngrade en andere gta3.img erin gestopt(clean van een oudere install) deed hij het wel Maar toen ging ik aan de eerste missie beginnen was ik bijna terug bij bigsmoke krijg ik zon scherm met Nietverzenden en verzenden:S? Hoe op te lossen? mvg Dennis ps: Had nieuw Gebruikers ac gemaakt op pc en daarop geinstaleert miss dat dat hielp Reageren
D3nnisD Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Gebeurt erg vaak dat raport verzenden :S erg iri Is er geen oplossing voor? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.