Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Best mensen,

Ik heb me even laten inspireren door Jon-asses zijn kunstwerken en nu heb ik ook even wat in zijn stijl geprobeerd:

287ere9.png

Comments?

Geplaatst:

Ik vind het niet geweldig. De diagonale lijnen lopen te dicht op elkaar en zijn te dik, waardoor ze te veel overheersen, en het stadion weg valt. De licht effecten zijn wat te fel. De render is niet goed ingeblend, en ziet er opgeplakt uit. De tekst is nogal opvallend, mag ook wel wat minder.

Een 4tje.

Geplaatst:
Ik vind het niet geweldig. De diagonale lijnen lopen te dicht op elkaar en zijn te dik, waardoor ze te veel overheersen, en het stadion weg valt. De licht effecten zijn wat te fel. De render is niet goed ingeblend, en ziet er opgeplakt uit. De tekst is nogal opvallend, mag ook wel wat minder.

Een 4tje.

Daar heb je inderdaad een punt en ik denk dat ik een V2 maak gebaseerd op jouw tips aangezien ik een 4 nogal laag vind en het graag hoger wil. ;) Dat de lijnen te dicht op elkaar zitten komt denk ik door het pattern of zoiets, ik zal wel een nieuw maken zodat het er beter uitziet alleen ik weet niet hoe mijn pattern eruit komt te zien dan dus daar moet ik nog even over nadenken. En ik zal ook de lichteffecten wat aanpassen. :Y

Bedankt voor je rate, ik verzoek eventuele andere mensen even te wachten tot ik de 2de versie heb gemaakt (word waarschijnlijk vandaag nog maar niet nu).

Geplaatst:

Ik vind hem niet echt mooi, de tekst is redelijk zonde.

Zoals TomHagen als zijn, de lijnen verpesten de achtergrond, dus het stadion een beetje.

Ik geef het een 4,5.

Geplaatst:

Ik heb een nieuw gemaakt met de tips van TomHagen. Ben er zelf in principe nog niet echt over tevreden maar ik wil eerst even weten wat jullie van deze 2de versie vinden.

2dl94bd.png

Wat er aan is verandert:

[X] De diagonale lijnen lopen te dicht op elkaar en zijn te dik, waardoor ze te veel overheersen, en het stadion weg valt.

[X] De licht effecten zijn wat te fel.

[X] De render is niet goed ingeblend, en ziet er opgeplakt uit.

[X] De tekst is nogal opvallend, mag ook wel wat minder.

Comments?

Geplaatst:

Hij is wel wat beter, alleen nog steeds vind ik de tekst jammer, en je kon wat meer doen met de render.

Zoals hem een stukje blauw geven net zoals bij de tekst.

Geplaatst:

Het is wel een grote verbetering, want het ziet er wat fijne uit. Maar eigenlijk vind ik het kleurgebruik helemaal niet goed. Een zwart-wit stadion met Ronaldinho kan nog wel, maar de blauwe licht effecten vind ik er eigenlijk voor geen meter bij passen. Bovendien is het heel overheersend. De render is niet het middelpunt van de sig waar je meteen naar kijkt, je hebt hem gewoon niet in de spotlights gezet. En dat is toch wel een belangrijk onderdeel van de signature's van Jon-asses denk ik. Daar zou ik voortaan echt rekening mee houden, de render in het midden zetten, en die goed licht maken, met daar de lichteffecten omheen (niet te fel).

Geplaatst:

Behalve het feit dat hij het shirt draagt van een club waarvoor hij niet speelt is het best een vet plaatje, alleen zijn hoofd had weg mogen worden gelaten aan de linkerkant.

8/10

Geplaatst:

Jon-asses gebruikt grote formaten, maar hij legt wel de focus op de render. Hier is het een groot licht vlak. Gebruik Filter > Render > Lightning Effects om de rest van de sig donkerder te maken.

Geplaatst: (bewerkt)

Mensen, wat lopen jullie nou te zeuren? het is gewoon best een goede sig.

V1 is beter dan v2. alleeen moet je (met de burn tool) de zijkanten wat 'burnen'. Ik kan je zeggen dat in de voetbalstijl heel veel met 'texture's wordt gewerkt ;). Als je besluit om verder te gaan in deze stijl kan ik je aanraden om eens wat op deze site rond te kijken. daar staan veel goede tuts.

De lichteffecten zijn al best lekker. Ik zie dat je ermee geëxperimenteerd en dat is altijd goed. Ook de tekst vind ik goed, zeker als je bedenkt dat dit pas je eerste sig in deze stijl is. Het is een beetje jammer dat de 'bundel lichteffecten' aan de onderkant ook over Ronaldinho zelf loopt. De scanlines geven ook een zeer mooi effect. Je moet wel nog goed werken aan je renderblending.

Jon-asses is natuurlijk heel moeilijk te evenaren, maar als je zo doorgaat (veel tuts volgens van site die ik gaf en veel experimenteren) verwacht ik nog zeker goed werk van jou te zien.

Ik geef nooit cijfers, maar dit is meer dan een 4tje waard.

Bewerkt: door Arthis

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...