Jump to content

help gta vice city


Pesimist

Recommended Posts

:D:D Hey kan iemand mij mischien uitleggen,hoe je de snelhijd van vice city auto's kan verhogen of dat ze de autos mooier rijden ??? snel als jeblift ^_^:*D of emailen naar >>> Door Flying Dutchman: Het is niet toegestaan e-mail adressen te posten<<< :7:*D of stuur een programma?

>>> Door Flying Dutchman: Overbodige afbeelding verwijderd.<<<

Bewerkt: door Flying Dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet zeker of dit is wat je zoekt, maar als je de snelheid wilt aanpassen kan je misschien proberen te prutsen met deze Download.

Ik heb het zelf nooit gebruikt, maar ik weet wel dat je een beetje moet kijken of alles wel "mogelijk" is, je kunt bijvoorbeeld geen héél lichte auto hebben die aan 300 km/u gaat om het zo te zeggen, dus het moet een beetje kloppen want anders kan je VC raar doen(in SA begint je auto rond te draaien als hij te zwaar/licht is).

Link to comment
Delen op andere websites

De snelheid wijzigen kan ook zonder programma. In de map data zul je ergens het bestand handling.cfg aantreffen. Zet hier eerst het alleen-lezen vinkje uit. Open daarna het bestand met kladblok. Je zult een enorme lijst aan allerlei cijfers zien, en elke regel begint met de naam van een voertuig. In één kolom zul je telkens een getal zien staan dat varieert tussen de 150 en de 240 bij de infernus. Dat is de snelheid, die kan je dus zelf aanpassen door gewoon een hoger cijfer in te voeren.

Dus zoek eerst de infernus op, dan in die rij een nummer 240, en dat is de snelheid. Als je weet welke kolom het is kan je van alle voertuigen de snelheid omhoog en omlaag gooien.

Link to comment
Delen op andere websites

Even snel? Dat is best wel vreemd. Als je de 240.0 verandert in bijvoorbeeld 600.0 zul je toch echt wel een duidelijk verschil moeten merken hoor! Probeer anders het getal onder de letter O te verhogen (in het geval van de INFERNUS is dat 29.0). Maak daar eens 40.0 van, sla het bestand op en test het eens ingame. Nu zul je toch echt een hoop verschil moeten merken als het goed is.

(Overigens mag je Capslock best uitzetten wanneer je een bericht gaat plaatsen. Dat staat zo schreeuwerig.)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey bedankt jognens allemaal maar ik heb nog een vraag ik heb een golf5 gedownlaod. Zoals jullie zien op mijn plaatje,maar ik wil die geluid verandere hoe kan ik dat het beste en het makkelijkste doen?? of ik wil een vr6 motor geluid er in ??? help :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan met dit programma. De geluiden van voertuigen zijn in Vice City opgeslagen in het bestand 'sfx.RAW' en 'sfx.SDT'. Deze twe bestanden staan in de /Audio/ map in de GTA VC map. Deze grote archieven kun je openen met LithJoe's Audio Editor. (Ja ik weet dat er GTA3 Audio Editor staat op die ste, maar het werkt oop bij Vice City.) Je haalt de bestanden van 'alleen-lezen' af en je opent de archieven in het programma. Dan krijg je een gigantische lijst met geluidsfragmenten. Nu moet je gaan zoeken naar het juiste geluid. Hier kun je een lijst vinden met alle bekende geluiden. Welk voertuig is vervangen door de Golf bij jou? Zoek dat geluid op (waarschijnlijk tussen sfx00372 en sfx00415) en klik op Edit > Replace (Ctrl+R). Blader dan naar het geluidsbestand (*.wav) van je V6 motor en klik op 'Openen'. Dan hoef je alleen nog naar File > Rebuild te gaan (mits Auto Rebuild uit staat) en je kunt het geluid gaan testen!

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet gewoon verschillende getallen in de handling.cfg aanpassen, die er voor zorgen dat je beter kunt driften. Er is niet bepaald één getal dat dit bepaalt of iets dergelijks. Je kunt dingen als acceleratie, remkracht, zwaartepunt, e.d. allemaal aanpassen. Al die factoren bepalen samen of je een beetje kunt driften met een voertuig. Het is vaak gewoon een kwestie van wat aanklooien en proberen. Werkt het niet, dan verander je weet wat getallen en probeer je het nog eens. Verder is het misschien handig om met Google eens te zoeken naar goede handling regels m.b.t. driften. Er zijn genoeg mensen die een leuke regel hebben samengesteld en die kun je met een paar klikken zo vinden op internet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...