Jump to content

Pixelstraatje

Recommended Posts

Geplaatst:

Hier de hoek van een straatje, gemaakt met paint (80%) en Photoshop (20%) zodat het lijkt alsof er een raam voor zit.

cnstraatix7.png

Zeg maar wat je er van vind, alles wat beter kan, ik hoor het graag

Geplaatst:

Leuk gedaan. :) Ziet er uit als een 3D-spelletje, de ramen maakt het wel helemaal af ja. Misschien zou je de bovenverdiepingen wat verder kunnen uitwerken, en de stoep kunnen vullen (lantaarnpaal, prullenbak, afval, container, voetgangers, enz).

Geplaatst:

Ziet er cool uit! Alleen het woordje 'cola' en het plantje bij het raam kunnen iets beter. Maar verder, :tu:

Geplaatst:

Zoals MrKooKie, de cola text is niet echt mooi.

De stenen boven de tekst ''Tasty'' vind ik niet echt goed erbij passen, ik denk dat het is van het stuk is afgevallen ofzo? Om dat als effect tegebruiken?

Dat had je beter kunnen doen met maar de helft telaten zien.

Geplaatst:
ik vindt het heel mooi lijkt een beetje op habbo hotel! :tu:

Was ook mijn 1e gedachte. En het linkse SODA bordje valt over de rand.. Is bij de rechtse niet zo

Geplaatst:

Ik dacht ook gelijk aan Habbo toen ik dit zag. :7 Wel mooi gemaakt hoor maar wat wil je er uiteindelijk mee? :O

Geplaatst:
Ik dacht ook gelijk aan Habbo toen ik dit zag. :7 Wel mooi gemaakt hoor maar wat wil je er uiteindelijk mee? :O

Dingen als dit:

pixel_art_web_2.png

Aniewee, erg mooi. Nog ietwat leeg op sommige plaatsen, maar daar kan nog steeds iets geplaatst worden. :D

Geplaatst:

Wat wil je met andere photoshop creaties ?

Gewoon voor het plezier

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...