Donald-Duck Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Hier de hoek van een straatje, gemaakt met paint (80%) en Photoshop (20%) zodat het lijkt alsof er een raam voor zit. Zeg maar wat je er van vind, alles wat beter kan, ik hoor het graag Reageren
TomHagen Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Leuk gedaan. Ziet er uit als een 3D-spelletje, de ramen maakt het wel helemaal af ja. Misschien zou je de bovenverdiepingen wat verder kunnen uitwerken, en de stoep kunnen vullen (lantaarnpaal, prullenbak, afval, container, voetgangers, enz). Reageren
MrKooKie Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Ziet er cool uit! Alleen het woordje 'cola' en het plantje bij het raam kunnen iets beter. Maar verder, Reageren
Venzio Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Zoals MrKooKie, de cola text is niet echt mooi. De stenen boven de tekst ''Tasty'' vind ik niet echt goed erbij passen, ik denk dat het is van het stuk is afgevallen ofzo? Om dat als effect tegebruiken? Dat had je beter kunnen doen met maar de helft telaten zien. Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 ik vindt het heel mooi lijkt een beetje op habbo hotel! Reageren
Remcconen Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 ik vindt het heel mooi lijkt een beetje op habbo hotel! Was ook mijn 1e gedachte. En het linkse SODA bordje valt over de rand.. Is bij de rechtse niet zo Reageren
Impulse_W Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Ik dacht ook gelijk aan Habbo toen ik dit zag. Wel mooi gemaakt hoor maar wat wil je er uiteindelijk mee? :O Reageren
.Senne Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Ik dacht ook gelijk aan Habbo toen ik dit zag. Wel mooi gemaakt hoor maar wat wil je er uiteindelijk mee? :O Dingen als dit: Aniewee, erg mooi. Nog ietwat leeg op sommige plaatsen, maar daar kan nog steeds iets geplaatst worden. Reageren
Think Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Ik dacht ook gelijk aan Habbo toen ik dit zag. Wel mooi gemaakt hoor maar wat wil je er uiteindelijk mee? :O Wat wil je met andere photoshop creaties ? Gewoon voor het plezier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.