Jump to content

Far Cry 2

Pennywise The Clown

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb enkele uren geleden Far Cry 2 gekregen. Nou ben ik net een uurtje bezig, en kwam ik per ongeluk terecht in een gebied waar ik niet mocht komen, en soldaten op me gingen schieten.

Vervolgens wordt ik overal waar ik kom beschoten. Iemand enig idee hoe ik dat op los? Of is het de bedoeling dat je overal door iedereen achterna wordt gezeten?

Geplaatst:

Dat was al ook al in de andere FarCry game's, je moet eerst missie's doen dan kan je het gebied pas unlocken en word je niet meer beschoten. :)

Geplaatst:
Dat was al ook al in de andere FarCry game's, je moet eerst missie's doen dan kan je het gebied pas unlocken en word je niet meer beschoten. :)

En welke missies zijn dat het voor de hand liggend? Want ik heb momenteel namenlijk geen missies?...

Geplaatst:

En welke missies zijn dat het voor de hand liggend? Want ik heb momenteel namenlijk geen missies?...

Geen missie's? :? Ben je nog in het begin? Want dan moet je nog ff doen wat je opdrachtgever zegt, voor de malaria pillen naar een kerk. En dan kan je uit missie's kiezen. :Y

Geplaatst:

Je bent waarschijnlijk gewoon in een vijandelijk gebied gekomen. Op je map worden ze gemarkeerd, en het gebied zelf is lichter gekleurd. Het gebied waar je nog niet heen mag, kun je nieteens heen. Je kunt overal komen wat je kunt zien op je grote kaart, maar als je goed kijkt zul je een weggetje van de kaart af zien lopen, linksonder. Wanneer je deze volgt val je vanzelf op de grond, en ben je genoodzaakt terug naar Leboa-Sako te keren.

Deze vijandelijke gebieden zijn overigens niet echt speciaal, je vind er alleen een hoop vijanden die het niet op je hebben. Dus of er snel doorheen, of met een boogje ómheen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...