Hayte Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Ik heb een Linksys Wireless-G USB Adapter, en een Linksys Wireless-G (WRT54GC) router Sinds gister heb ik last van een haperende internet connectie, zowel op mijn PS3 als mijn PC. Dit vind ik heel irritant, omdat online gamen dan een beetje lastig is als om de 3 minuten je internet eruitligt voor een halve minuut. Ik heb geen idee wat het zou kunnen veroorzaken, internet verbinding is gewoon goed, met een signaalsterkte varierend van Heel goed naar Uitstekend. Kan iemand me helpen? Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Dat de signaalsterkte goed is wil niks zeggen, het kan zijn dat jouw provider problemen heeft met het signaal, zodat er korte dipjes onstaan die door sommige dingen niet worden gezien, maar wel door online games. Reageren
Hayte Geplaatst: 15 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 en wat kan ik doen om er voor te zorgen dat dit niet gebeurt? Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 en wat kan ik doen om er voor te zorgen dat dit niet gebeurt? Enkele dagen wachten of het probleem blijft, en dan de provider bellen. Reageren
rakker126 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Beter internet v betere computer v beide Wat zijn je systeem componementen en wat de snehlheid van je internet? Reageren
Limbolander Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Beter internet v betere computer v beide Wat zijn je systeem componementen en wat de snehlheid van je internet? rakker wat lul jij toch altijd onzin man, hou aub eens op, je weet zelf geeneens waar je over praat. Reageren
Hayte Geplaatst: 17 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 het lijkt alsof het is verholpen, maar ik heb zover ik weet niks gedaan... Bedankt RyanEnC PS. Rakker, m'n systeem had er niks mee te maken, m'n PS3 werkte ook niet goed Reageren
Biocount Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Beter internet v betere computer v beide Wat zijn je systeem componementen en wat de snehlheid van toi internet? rakker wat lul jij toch altijd onzin man, hou aub eens op, je weet zelf geeneens waar je over praat. Wat ben je altijd aardig tegen mensen, laat andere in hun waarden? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Er zou een storing in het signaal kunnen zitten, in het programma dat bij je dongle zat is een functie die de 'noise-strenght' laat zien. Dit is het 'ruis' die in de verbinding zit. Ik heb hier zelf ook last van, als iemand beneden de magnetron aanzet valt mijn internet ook weg. Het beste is gewoon bekabeld, maar niet het handigst. Maar goed het is opgelost, misschien dat je hier wat aan hebt als het weer gebeurd. Reageren
Limbolander Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Beter internet v betere computer v beide Wat zijn je systeem componementen en wat de snehlheid van toi internet? rakker wat lul jij toch altijd onzin man, hou aub eens op, je weet zelf geeneens waar je over praat. Wat ben je altijd aardig tegen mensen, laat andere in hun waarden? Iemand vraagt om advies, denk ik niet dat die ligt te wachten op wat onzin gebrabbel door iemand die er zelf geeneens verstand van heeft ja. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Er zou een storing in het signaal kunnen zitten, in het programma dat bij je dongle zat is een functie die de 'noise-strenght' laat zien. Dit is het 'ruis' die in de verbinding zit. Ik heb hier zelf ook last van, als iemand beneden de magnetron aanzet valt mijn internet ook weg.Het beste is gewoon bekabeld, maar niet het handigst. Maar goed het is opgelost, misschien dat je hier wat aan hebt als het weer gebeurd. Één van de redenen waarom wij het bedraad hebben thuus Reageren
Limbolander Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Er zou een storing in het signaal kunnen zitten, in het programma dat bij je dongle zat is een functie die de 'noise-strenght' laat zien. Dit is het 'ruis' die in de verbinding zit. Ik heb hier zelf ook last van, als iemand beneden de magnetron aanzet valt mijn internet ook weg.Het beste is gewoon bekabeld, maar niet het handigst. Maar goed het is opgelost, misschien dat je hier wat aan hebt als het weer gebeurd. Één van de redenen waarom wij het bedraad hebben thuus voor normaal gebruik is draadloos geen probleem, ga je gamen dan is het idd niet zo geweldig meer. Bij mij is mijn internet wel altijd heel sloom op mijn laptop om een of andere reden, en ook gewoon als alle andere computers uit staan.. wel erg vreemd mja Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.