Jump to content

Joey's Garage? Stomerij?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik was (alweer) aan het zoeken op youtube.. En ik kwam deze tegen:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

(Heb ik zelf ook last van en steek ze altijd in de hens ;) )

En ik had btw nog een ''EE'' gespot.. als je een fire truck bekijkt. Staat onder de deur daar staat: ,, Putting out cince 1872 ''. Dus; Uit gebruik genomen sinds 1872 :zz: ..

Greetz :bier:

Maar een vraag over die 1e twee.. Hoe doen ze dat? Cheats/Trainers/Etc.? En zijn er nog meer van die plekken?

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

Klopt dit?

En klopt dit?

Geplaatst:
Maar een vraag over die 1e twee.. Hoe doen ze dat? Cheats/Trainers/Etc.? En zijn er nog meer van die plekken?

Zoals je op sommige momenten in de filmpjes kunt zien, wordt er gebruik gemaakt van cheats. Er verschijnt namelijk een aantal keer "cheat activated" op het beeldscherm. Het gaat hier om de "2x snellere gameplay"-cheat, die je - naar mijn weten - twee keer moet invoeren en vervolgens tegen de muur van het gebouw aanlopen, zoals je in de filmpjes ziet.

Klopt dit?

Het klopt, dat er plannen waren om schoolbussen door Liberty City van GTA III te laten rijden. Daarnaast is Darkel ook inderdaad een verwijderd personage, maar verder is er niets over hem bekend en wordt er alleen maar over hem gesuggereerd. Dat hij een opdrachtgever zou zijn die Claude in zijn missies aanslagen zou laten plegen, is slechts een gerucht.

Dat de schoolbussen in de uiteindelijke versie van het spel niet aanwezig zijn, wilt uiteraard niet zeggen, dat Darkel daar de reden van is. In dat geval hadden ze ook alleen Darkel kunnen schrappen en de schoolbussen gewoon als voertuigen kunnen behouden in het spel. Waarschijnlijk zag Rockstar de kritiek al aankomen, wat betreft de combinatie van geweld en kinderen (schoolbus = kinderen) in het spel, en daarom hebben ze de schoolbussen geschrapt. De bussen zijn immers ook niet in een andere GTA teruggekomen.

En klopt dit?

Ik ben die Novy-verhalen al vaker tegengekomen en ik heb er nooit zo in geloofd. Natuurlijk, alles kan, maar zonder duidelijke aanwijzingen kun je er niet 100% van uitgaan. Daarom heb ik ook nooit zo in het verhaal achter Darkel zijn verdwijning (geruchten over terrorisme) geloofd.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat "Putting out" betekent branden blussen, dus ik zie niet in wat daar raar aan is

Met die schoolbussen zou kunnen, maar ik betwijfel of dat echt een school was of dat er ook echt kinderen waren. Ook die missie van Darkel lijkt me ver gezocht, maar ik geloof er wel in. Het past bij zijn personage, Darkel leek mij namelijk een volledig gestoorde gek die het liefst dingen kapot ziet gaan en in de fik ziet vliegen.

Wat Darkel's missies waren is speculatie, maar Darkel is een vreemde naam. En als je even goed kijkt, zie je dat een paar van je andere opdrachtgever's namen beginnen met een letter uit Darkel's naam. Misschien ver gezocht, maar ook een aardig toeval.

Verder is het een beetje zinloos om erover te speculeren, we gaan er toch nooit achter komen

Oh en dat Novy verhaal lijkt me bullshit. Denk ik gewoon een mod die iemand gemaakt heeft om mensen voor de mal te houden. Als er audio files gevonden worden waar in Novy's naam genoemd wordt, dan pas heb je mij overtuigd.

Bewerkt: door ~Lance Vance

Over Novy, volgens mij onzin, want ik heb een keer de skins doorgezocht. Darkel zat er tussen, maar geen spoor van ene Novy.

Daarnaast als je wilt weten hoe je in die garage en die stomerij komt (een andere manier), dan kun je ook de trainer uit de downloaddatabase van deze site downloaden. Er zit een teleporter in, de coördinaten kun je van me krijgen als je PB't. ;)

Bewerkt: door Basssss

Thanx iedereen :tu: Maar 'k speel op 'n Ps2.. Dus downloaden gaat nogal moeilijk..

Zijn er nog meer gebouwen waar je in kan?

Bewerkt: door Dotz
Geplaatst:
Thanx iedereen :tu: Maar 'k speel op 'n Ps2.. Dus downloaden gaat nogal moeilijk..

Zijn er nog meer gebouwen waar je in kan?

Met de Dodo (Bijna onbestuurbaar vliegtuigje) kun je ook op een aantal plaatsen komen, zoals Ghosttown en Fort Staunton Plaza (plek waar Miguel word gemarteld). Alleen zijn de garage en de stomerij nou net weer een uitzondering.

Met de Dodo (Bijna onbestuurbaar vliegtuigje) kun je ook op een aantal plaatsen komen, zoals Ghosttown en Fort Staunton Plaza (plek waar Miguel word gemarteld). Alleen zijn de garage en de stomerij nou net weer een uitzondering.

Als je een goede piloot bent, dan is het bevliegen van de Dodo kinderspel. Maar ik raad je toch aan om de Dodo Tutorial te volgen. En onthoud dit als het je niet lukt: oefening baart kunst. ;)

Succes. ^_^

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Dodo kende ik al langer.. 'K speel het niet sinds vandaag.. Maar plekken waar je alleen kan komen zoals daarboven (1e 2 filmpjes) zijn dus alleen de garage & stomerij?

Geplaatst:

Waarschijnlijk niet. Ik denk eigenlijk (denk, ik heb niets geprobeerd) dat je elk gebouw waar je wel naar binnen kunt kijken, maar niet naar binnen kunt lopen toegankelijk is. Hoewel bij deze gebouwen ook de deur wel eens open is gegaan in een cutscene.

Geplaatst:

Simpel, in de 1e filmpjes in de wasserette is een paar keer een Cheat gebruikt. Met die zombie mensen is een Trainer of een MOD in het spel. Novy is er geweest maar ik geloof niet in hem.

Geplaatst:
Simpel, in de 1e filmpjes in de wasserette is een paar keer een Cheat gebruikt. Met die zombie mensen is een Trainer of een MOD in het spel. Novy is er geweest maar ik geloof niet in hem.

WTF waar heb je het over?

Die zombie's zijn geen mod en/of trainer maar een bug..

En Novy is er geweest maar je gelooft niet in hem zeg je?

Ja, ik geloof niet dat Novy nog Files ergens heeft, zodat je echt weet dat hij het is.

Edit: Als je het al weet, waarom vraag je het dan?

Bewerkt: door NickOwnage

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...