ZUMZUM Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2009 Ik vind dat het laden van het spel op de pc veel te snel gaat. Het laadscherm is de enige plaats waar ik ongestoord het muziekje kan luisteren. Helaas is ie al klaar met laden voordat ik het einde van het muziekje horen kan. Dat vind ik best wel jammer, want ik wil het einde van dat muziekje horen. Youtube geeft ook geen complete versies. Weet iemand een manier hoe ik dat muziekje helemaal kan horen? Via een downloadje of een tooltje ofzo. Zou ik wel prettig vinden, alvast bedankt S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2009 het nummer heet soviet connection van michael hunter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2009 Ksnap nit dat je klaagt dat het te snel laad... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2009 Ja dat snap ik ook niet. De meeste mensen zitten te balen als een stekker als het aan het laden is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2009 Hier kan je hem downloaden (voor het gemak). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remi-X Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2009 Of je luistert gewoon de intro. Die heeft een langer durend toontje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2009 Ik heb hem op CD van special edition Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2009 Hier kan je hem downloaden (voor het gemak). Dat is niet het laadscherm liedje. Dat is die van de GTA IV website... Hier is het laadscherm liedje: Download Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZUMZUM Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2009 het nummer heet soviet connection van michael hunter. Ik heb die al heel vaak gehoord, en het is niet die die ik zoek, maar een andere. Of je luistert gewoon de intro. Die heeft een langer durend toontje.Mijn spel heeft geen intro :SHier is het laadscherm liedje: Download Joepie Bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2009 Hier is het laadscherm liedje: Download Oh sorry, ik heb ook niet gekeken/geluisterd welke het was. Er staat loadingscreen intro bij dus ja... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2009 (bewerkt) Je hebt twee soorten versie's van het liedje Soviet connection. Meschien dat je deze bedoelt:Michael Hunter - Soviet Connection( Intro ) Meschien is het deze. Let trouwens niet op het begin en het einde. shit! ik was te laat Bewerkt: 16 januari 2009 door Tommy-Vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2009 Je hebt de versie van 1 minuut en een 2,5 minuten durende versie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 wtf het is juist goed als je game snel laad tog dat stomme scherm dat je een paar personen ziet langs komen is tog saai:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 wtf het is juist goed als je game snel laad tog dat stomme scherm dat je een paar personen ziet langs komen is tog saai:P Vind ik ook maar hij wil het intromuziekje hebben - die ik overigens ook zoek... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 (bewerkt) Ik zal wel eens proberen om het liedje op te nemen, want het laden bij mij duurt toch uren. Ik heb het liedje opgenomen en een aantal keer gelooped. Download hier het eerste korte introotje, en hier de lange van tijdens de laadschermen. Voor de computerfreaks: Download hier het officiële laadmuziek-pakket en probeer het uit te pakken. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 17 januari 2009 door Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.