Jump to content

twenty-four ee


weaponmr

Recommended Posts

in het 1ste land heb je dicht bij die grote rotonde, een groot uithangbord (zie snapmap) met daarop in het groot 72 en oranje eromheen. Bij 24 is het ook oranje eromheen en het gaat op het bord over een actie iets dat 24 ook is.

ps: voor de mensen die het niet weten, 24 is een Real time serie dat zig in 1 dag afspeelt, en 72 zijn precies 3 dagen.

Click here to view the SnapMap

sorry als ik onduidelijk ben, maar ik ben moe en weet niet zo goed wat ik allemaal type.

Link to comment
Delen op andere websites

in het 1ste land heb je dicht bij die grote rotonde, een groot uithangbord (zie snapmap) met daarop in het groot 72 en oranje eromheen. Bij 24 is het ook oranje eromheen en het gaat op het bord over een actie iets dat 24 ook is.

ps: voor de mensen die het niet weten, 24 is een Real time serie dat zig in 1 dag afspeelt, en 72 zijn precies 3 dagen.

Click here to view the SnapMap

sorry als ik onduidelijk ben, maar ik ben moe en weet niet zo goed wat ik allemaal type.

00w je bedoelt de tv serie 24

ok

dan snap ik hem :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
24 is gewoon de naam van een 24-uurs winkel. Ik zie er totaal geen EE in als ik eerlijk ben. Zo kun je in alles wel een EE vinden.

Idd, dit is niet echt bijzonder.

Dit is wel een EE, op CNT (ingame tv zender) is eer een aankondiging voor 72, waarbij iemand zoiets zegt van: ,, Can Jug Parker save the world by staying up for 3 days straight and torturing every suspicious person of colour?"

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...