Jump to content

Hmm die 100%


bibbermans

Recommended Posts

Hoi,

Ik ben bezig met het 100% halen van alles, ik heb alles volgens de checklist gedaan. Maar toch kom ik niet aan de 100%. Ik ben nu nog 1x alle activiteiten gaan doen met mijn vrienden. Waar zou het aan kunnen liggen? ik heb echt alles volgens de checklist gedaan!

Wat ik vaag vind, is die .36%

Zou dit te maken kunnen hebben met het volgende?

Toen ik bij de helitour een heli pakte en ik onder de brug door vloog kreeg ik te zien 12 left to fly under. Ik zag toen op mijn kaartje allemaal thropys, Als ik onder bruggen door vloog kreeg ik ze. Wat raar was dat bij de laatste brug ik niet iets te zien kreeg te zien van 0 left to fly under of zo iets dergelijks.

Wat ook nog kan is dat ik met sobohoe had afgesproken via de mail. Op een gegeven moment was ik te laat voor de date, dus werd deze gecanceld. Nu kan ik haar niet bellen voor een nieuwe date, ik heb haar telefoon nr nog niet.

Hoe zit dat nou met qub3d moet je bij alle automaten in op nr 1 staan of is 1 genoeg

?

Het is duidelijk dat ikdus geen idee heb waar het aan zou kunnen liggen, ik gebruik de pc game. Ik heb echt alles volgens de lijst gedaan. Iemand tips?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Ikzelf heb het nog luxere probleem dat ik met 99,50% vastzit......

Ik heb ook echt alles gedaan volgens de checklist en gisetren toevallig weer alle activiteiten gedaan met vrienden, maar heeft niets uitgehaald :N

Wat je moet weten is dat je poolen, bowlen (full game) en darten MOET winnen...

Wat ik een aantal keer ben tegengekomen bij mensen die ditzelfde issue ook hebben, is dat ze uiteindelijk tegen een random character aangelopen zijn. Je moet er voor een trophie 11 hebben ontmoet, maar vergeet niet dat sommigen van hen ook meerdere missies hebben!

Mocht het gaan om Jeff's 2e missie (bij 2 mensen was dit het geval) is hij te zien tussen 22:00 en 04:00 uur 'snachts.

Ik ben zelf ook bezig om deze character te zoeken.....mocht dit tot niets leiden, weet ik het ook even niet meer.....

Heb je alle races voltooid op elk eiland? 3 per eiland....

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik net ook las:

What a lot of people do is beat the hi score in Qubed and forget to save after they get the trophy so they think they have the % in game but actually don't. I forget the exact % was for that. Try it.

Wat ik ook net las is:

Are you sure you've done every activity with Brucie, Packie, and Little Jacob? Those are worth 1.67% each, which would give you your 100%. Random encounters on the other hand are worth .5% each I believe

Dit verklaart waarschijnlijk jouw %

in mijn geval zou dit dus zeker een random character zijn!

Bewerkt: door fritsjr
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben bezig met het 100% halen van alles, ik heb alles volgens de checklist gedaan. Maar toch kom ik niet aan de 100%. Ik ben nu nog 1x alle activiteiten gaan doen met mijn vrienden. Waar zou het aan kunnen liggen? ik heb echt alles volgens de checklist gedaan!

Wat ik vaag vind, is die .36%

Op gtaforums.com staat een korte checklist met bijbehorende %-en, of die %-en ook allemaal exact kloppen weet ik niet 100% zeker. klikkie
Zou dit te maken kunnen hebben met het volgende?

Toen ik bij de helitour een heli pakte en ik onder de brug door vloog kreeg ik te zien 12 left to fly under. Ik zag toen op mijn kaartje allemaal thropys, Als ik onder bruggen door vloog kreeg ik ze. Wat raar was dat bij de laatste brug ik niet iets te zien kreeg te zien van 0 left to fly under of zo iets dergelijks.

Wat ook nog kan is dat ik met sobohoe had afgesproken via de mail. Op een gegeven moment was ik te laat voor de date, dus werd deze gecanceld. Nu kan ik haar niet bellen voor een nieuwe date, ik heb haar telefoon nr nog niet.

Hoe zit dat nou met qub3d moet je bij alle automaten in op nr 1 staan of is 1 genoeg?

Het is duidelijk dat ikdus geen idee heb waar het aan zou kunnen liggen, ik gebruik de pc game. Ik heb echt alles volgens de lijst gedaan. Iemand tips?

De achievement / trophie 'Under The Radar' is niet nodig voor de 100%. Ook afspraakjes via het Internet zijn niet nodig voor de 100%. Voor QUB3D hoef je maar één keer de hoogste score te halen, voor de achievement / trophie hoef je het spel daarna niet op te slaan, voor de 100% wel.
Link to comment
Delen op andere websites

Jonges, ik heb: 14 random characters met, 13000 qub3d score, alle stunts, alle pigeons, 30 mostwanted, 20 criminals,

alle vriendschappen unlocked (75%+) Alle games van elke buddie gewonnen, alle assasination missies gedaan, alle missies kortom ik heb alles gedaan!

waar kan het aanliggen?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk nog niet met iedereen alle activiteiten gedaan (Brucie, Packie en Jacob) of wat ook vaak wordt vergeten is dat je met alle random characters alle missies gedaan moet hebben. Sommige random characters kan je 2 of 3 keer ontmoeten.

Kijk eens in het menu van GTA:IV bij Stats -> Score. Scroll daar naar onderen en kijk of je alles hebt gehad. Het kan zijn dat je een keer iets gehaald hebt, maar dat je het vergeten bent om je spel op te slaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja verdomme ik blijf ook op 99,5% (eigenlijk 97% maar moet de duiven nog) steken. Kga maar ff random characters zoeken dan...

Edit: Weet iemand hoe ik dan erachter kan komen wélke random character ik dan nog moet???

Edit 2: WHOEHOE ik had Eddie Low nog niet voor de tweede keer tegengekomen. (r.i.p. Eddie L.)

Bewerkt: door Murcielago
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Ikzelf heb het nog luxere probleem dat ik met 99,50% vastzit......

Ik heb ook echt alles gedaan volgens de checklist en gisetren toevallig weer alle activiteiten gedaan met vrienden, maar heeft niets uitgehaald :N

Wat je moet weten is dat je poolen, bowlen (full game) en darten MOET winnen...

Wat ik een aantal keer ben tegengekomen bij mensen die ditzelfde issue ook hebben, is dat ze uiteindelijk tegen een random character aangelopen zijn. Je moet er voor een trophie 11 hebben ontmoet, maar vergeet niet dat sommigen van hen ook meerdere missies hebben!

Mocht het gaan om Jeff's 2e missie (bij 2 mensen was dit het geval) is hij te zien tussen 22:00 en 04:00 uur 'snachts.

Ik ben zelf ook bezig om deze character te zoeken.....mocht dit tot niets leiden, weet ik het ook even niet meer.....

Heb je alle races voltooid op elk eiland? 3 per eiland....

gozerd,

jouprobleem is een radom charter!;) dan heb jij j 100% suc6;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...