Jump to content

No More Strangers


mrtuning

Recommended Posts

Sommige personen kom je vaker tegen, zoals Sara of Marnie. Je moet dus alle activiteiten gedaan hebben met alle onbekende personen.

Dit hoeft niet, want ik kwam Gracie tegen als RC en ik kreeg de trophy, terwijl ik Eddie Low voor de 2de maal nog moest doen.

Link to comment
Delen op andere websites

heb een probleem heb iedereen al gehad maar heb de Achievement niet :duh: heb Clarence in de missie vermoord maar dat moet toch niet uit maken?

tsja als je clarence al vermoord hebt, dan zal de trophy niet meer haalbaar zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

heb een probleem heb iedereen al gehad maar heb de Achievement niet :duh: heb Clarence in de missie vermoord maar dat moet toch niet uit maken?

tsja als je clarence al vermoord hebt, dan zal de trophy niet meer haalbaar zijn.

Das totaal niet waar. :7

Ik had Clarence vermoord en de rest laten leven en ik had eddie low Sara en Marnie nog niet voor de tweede keer ontmoet en toch kreeg ik de trophy. :Y

Zeker dat je niet bezig bent met een oude savegame? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige personen kom je vaker tegen, zoals Sara of Marnie. Je moet dus alle activiteiten gedaan hebben met alle onbekende personen. Het maakt niet uit of je iemand tijdens de missies hebt neergeknald.

eigelijk wel

maar over de vraag van deze topic

ik heb 1 persoon dood geschoten in missie maar heb wel de archiev gekregen

doe het op pc kan zijn dat het daar anders is.....?

Link to comment
Delen op andere websites

Officieel hoort het zo te zijn dat je alle Random Characters die je tegenkomt in het spel moet laten leven om de Achievement/Trophie te halen. Maar het kan ook zijn dat je PC/Xbox/PS3, het anders rekent van.. Ik ben hem/haar in een missie tegengekomen, hij/zij is niet vreemd meer voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de Trophie behaald. Iedereen laten leven, en een, twee of zelfs driemaal ontmoet.

Voor de 100% maakt het i.i.g. niets uit dat je Ivan en Clarence vermoordt.

Off-topic:

Nu ik de in-game Trophies, op één na, heb ben ik opnieuw begonnen om de Liberty City Minute te halen.

Ik heb Ivan vermoord, scheelt weer een paar seconden ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige personen kom je vaker tegen, zoals Sara of Marnie. Je moet dus alle activiteiten gedaan hebben met alle onbekende personen.

Dit hoeft niet, want ik kwam Gracie tegen als RC en ik kreeg de trophy, terwijl ik Eddie Low voor de 2de maal nog moest doen.

Vreemd. Op de Xbox had ik de achievement nog niet, pas toen ik Brian voor de derde keer had ontmoet kreeg ik de achievement.

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige personen kom je vaker tegen, zoals Sara of Marnie. Je moet dus alle activiteiten gedaan hebben met alle onbekende personen.

Dit hoeft niet, want ik kwam Gracie tegen als RC en ik kreeg de trophy, terwijl ik Eddie Low voor de 2de maal nog moest doen.

Vreemd. Op de Xbox had ik de achievement nog niet, pas toen ik Brian voor de derde keer had ontmoet kreeg ik de achievement.

Je moet ook allemaal tegengekomen, en dan ook álle keren!

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige personen kom je vaker tegen, zoals Sara of Marnie. Je moet dus alle activiteiten gedaan hebben met alle onbekende personen.

Dit hoeft niet, want ik kwam Gracie tegen als RC en ik kreeg de trophy, terwijl ik Eddie Low voor de 2de maal nog moest doen.

Vreemd. Op de Xbox had ik de achievement nog niet, pas toen ik Brian voor de derde keer had ontmoet kreeg ik de achievement.

Je moet ook allemaal tegengekomen, en dan ook álle keren!

Niet waar, je hoeft ze maar 1 keer tegen te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...