megamandi Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 ik zou heel graag een bmw k1 (motor) hebben ik heb alles al afgezocht maar ik vind geen ik zal een paar foto's toevoegen p.s.:ik heb hem graag zwart Reageren
Remi-X Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 (bewerkt) Modden is een hobby, geen beroep. Daarom zullen de meeste modders ook helemaal niks met die BMW doen, totdat ze zelf juist die BMW willen maken. Als er niks te vinden is heb je meestal gewoon pech, je kan dan wel vragen of iemand anders wel weet waar hij te vinden is. Of je leert wat modellerings programma's om de motor dan zelf te maken. BTW: als je die motor dan toch ooit hebt, dan hoef je hem niet per se zwart te maken. De carcolors zorgen voor random kleuren. Waar zwart dus ook tussen kan zitten Bewerkt: 16 januari 2009 door Remi-X Reageren
the_dan Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 t is wel een mooie motor je kan het met sketchup warenhuis proberen alleen wel toestemming vragen aan de persoon die m gemaakt heeft (en dan converteren naar gangbaar sa bestand ) Reageren
Remi-X Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 (bewerkt) Toestemming heb je gewoonlijk niet nodig. Jij mag modellen van het warenhuis gebruiken zoals je wilt, hetgeen wat niet mag is: -Zelf het model uitbrengen, dus ook niet als je aanpassingen hebt. Tenzij je hele model gewoon anders is geworden. Dus voor jezelf mag je modellen uit het warenhuis vrij gebruiken, als je het zelf weer uitbrengt maak je copyright schending. BTW: Niet alles is te vinden in het warenhuis, net zoals een BMW K1. Niet te vinden in het warenhuis. Bewerkt: 16 januari 2009 door Remi-X Reageren
megamandi Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Ja bedankt iedereen maar dat kan ik niet mischien kan iemand hem wel vinden of uitleggen hoe ik dat zelf kan doen alvast bedankt voor de reacties Reageren
Beagle Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Ja bedankt iedereen maar dat kan ik niet mischien kan iemand hem wel vinden of uitleggen hoe ik dat zelf kan doen alvast bedankt voor de reacties Misschien helpt >dit<, maar ik denk dat >dit< je erg veel op weg zal helpen Reageren
megamandi Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 (bewerkt) Ja bedankt iedereen maar dat kan ik niet mischien kan iemand hem wel vinden of uitleggen hoe ik dat zelf kan doen alvast bedankt voor de reacties ja erg bedankt maar ik vind dat echt moeilijk bestaat er geen andere manier? UPDATE:sorry verkeerde quote Bewerkt: 16 januari 2009 door megamandi Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Er zijn drie mogelijkheden: 1. Je zoekt verder op modding sites en zoek machines totdat je er eentje vind. 2. Je gaat zelf leren modellen/modden en na een maand kun je er een zelf maken. 3. Of er moet iemand wel erg goed gehumeurd zijn die eventjes voor jou een motor in elkaar zet. Grtz RD Reageren
megamandi Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Er zijn drie mogelijkheden:1. Je zoekt verder op modding sites en zoek machines totdat je er eentje vind. 2. Je gaat zelf leren modellen/modden en na een maand kun je er een zelf maken. 3. Of er moet iemand wel erg goed gehumeurd zijn die eventjes voor jou een motor in elkaar zet. Grtz RD Ja bedankt!,maar dat lost mijn probleem nog niet op he p.s. mooie tiribium mod,als ik nu nog een k1 had .... Reageren
Beagle Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Er zijn drie mogelijkheden:1. Je zoekt verder op modding sites en zoek machines totdat je er eentje vind. 2. Je gaat zelf leren modellen/modden en na een maand kun je er een zelf maken. 3. Of er moet iemand wel erg goed gehumeurd zijn die eventjes voor jou een motor in elkaar zet. Grtz RD Ja bedankt!,maar dat lost mijn probleem nog niet op he p.s. mooie tiribium mod,als ik nu nog een k1 had .... Dat lost je probleem niet op, maar als je deze stappen niet leest/accepteert/volgt kom je helemaal nergens. Reageren
megamandi Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 mieschien iemand die zo zot is om hem voor mij te maken Reageren
Beagle Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 mieschien iemand die zo zot is om hem voor mij te maken Reken er maar niet op. Reageren
megamandi Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 ik weet het dit is oud , maar kan echt niemand helpen Reageren
graafschap.b Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 ik weet het dit is oud , maar kan echt niemand helpen zoals al werd gezecht modden is een hobby geen beroep leer zelf modden en ga je motor maken dan zie je van zelf dat het moeilijken is dan dat het lijkt. de meesten beginnen pas aan een mod als ze het willen/leuk vinden. je kan ze niet dwingen (niet dat je dat doet :$ ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.