Jump to content

Nieuwe PSP GTA?

KillerZero86

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik las op het internet dat er geruchten zijn dat er een nieuwe GTA op de PSP komt. Deze GTA zou zich in Tokyo af gaan spelen. Heeft iemand anders daar wat van gehoord?

Geplaatst: (bewerkt)
Ik las op het internet dat er geruchten zijn dat er een nieuwe GTA op de PSP komt. Deze GTA zou zich in Tokyo af gaan spelen. Heeft iemand anders daar wat van gehoord?

Die GTA is voor de PC/X360/PS3, als de geruchten waar zijn. Dat er ook een PSP versie komt lijkt mij erg onwaarschijnlijk.

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:

Die GTA is voor de PC/X360/PS3, als de geruchten waar zijn. Dat er ook een PSP versie komt lijkt mij erg onwaarschijnlijk.

zal natuurlijk wel leuk zijn :puh: maar ik koop hem dan voor xbox360 :puh:

Geplaatst:

ik denk opzich wel dat er een nieuwe gta komt, alleen dit gaat zich denk ik in SA afspelen.

dat is de enige gta die nog niet is uitgekomen als PSP versie :D

Geplaatst:
ik denk opzich wel dat er een nieuwe gta komt, alleen dit gaat zich denk ik in SA afspelen.

dat is de enige gta die nog niet is uitgekomen als PSP versie :D

Het GTA San Andreas landschap is veel en veel te groot voor de PSP. Dat kan dat arme ding toch niet aan... :cry:

@Killer: Ik weet van niks, misschien wel, misschien niet. :Y

Geplaatst:

Op welke site heb je dit gelezen? En ik denk dat het gewoon door mensen voor de lol op het net is gezet en dat ze maar Tokyo hebben neergezet, aangezien GTA:CW in China afspeelt.

Geplaatst:

Op welke site heb je dit gelezen? En ik denk dat het gewoon door mensen voor de lol op het net is gezet en dat ze maar Tokyo hebben neergezet, aangezien GTA:CW in China afspeelt.

GTA Chinatown Wars speelt zich toch af in het Chinatown in Liberty City? :?

Geplaatst:
vcs was al de limiet van de psp :puh:

en dan nu naar sa :O

VCS was niet echt de limiet van de PSP ;) Op een UMD kan maximaal 1,8 GB aan gegevens opgeslagen worden, en VCS zat net boven de 1 GB .

kan nog wel een verbeterde versie van een gedeelte van SA komen. Los Santos of zoiets.

Geplaatst:
Echt waar!? Dan hebben die andere (mensen die het nieuws op internet hadden gezet) het ook niet door :7
  • Chinatown Wars zal zich wederom afspelen in Liberty City. Velen zijn hierdoor teleurgesteld, want dit is dan het zesde deel dat zich in Liberty City afspeelt.

Geplaatst:
Ja, maar dat staat niet overal zo he ;) en die naam doet ook allesbehalve Liberty City vermoeden...

Dat topic is samengesteld door een aantal Chinatown Wars kenners en dat van Liberty City is gewoon bekent gemaakt. Bovendien staat één van de bruggen op de doos die op de eerste vrijgegeven foto staat. ;)

Geplaatst:

Ik denk het jammergenoeg niet. Rockstar Games wilt zig nu op Chinatown wars gaan richten op de DS. En ze hebben nu al gezegd dat ze de DS meer aandacht gaan geven dan de psp versies. Wat ik overigens erg triest vind voor een kleuter consoletje met een 67mhz processor, tegenover een psp met een 333mhz processor. Overigens heeft Rpckstar niks bekend gemaakt over een nieuwe gta op de psp.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...