lolman66 Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 ik heb een filmpje op youtube gezien met iemand die hele goede smoke graphics heeft. miss wel nep omdat het weinig is vergeleken in het echt maar toch! zoek op youtube: san andreas pixel shader. als het goed is krijg je dan paar filmpjes met die titel (het zijn allemaal dezelfde filmpjes van zelfde maker hij heet op youtube: gameswindows als jij weet welke mod hij gebruikt voor die rook ben ik diegene erg dankbaar! Reageren
Remi-X Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 (bewerkt) Ik zie dat die gast op youtube veel filmpjes maakt waarin de ENBseries mod zit. Nou heb ik die link er voor je bij gezet, maar de ENBSeries is alleen voor glans en smooth achtige dingen. En je hebt er een sterke pc voor nodig, een PC die GTA IV aan kan. Ik heb ook nog wat anders gevonden, Xtreme Graphics pack en New Great Effects. Zelf vind ik de 2de mooier, maar zelf heb ik hem niet en weet ik dus ook niet of deze meer vereidt van je PC. Maar hier de links: [ENBSeries] [Xtreme Grafics Pack] [New Great Effects] Bewerkt: 16 januari 2009 door Remi-X Reageren
lolman66 Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Ik zie dat die gast op youtube veel filmpjes maakt waarin de ENBseries mod zit. Nou heb ik die link er voor je bij gezet, maar de ENBSeries is alleen voor glans en smooth achtige dingen. En je hebt er een sterke pc voor nodig, een PC die GTA IV aan kan. Ik heb ook nog wat anders gevonden, Xtreme Graphics pack en New Great Effects. Zelf vind ik de 2de mooier, maar zelf heb ik hem niet en weet ik dus ook niet of deze meer vereidt van je PC. Maar hier de links: [ENBSeries] [Xtreme Grafics Pack] [New Great Effects] SAN ANDREAS ZEGENE U! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.