Jump to content

het psp,ds topic

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een psp, en ik heb een ds lite gehad, en ik vind de psp veel beter :tu:

hij is ook veel krachtiger en hij kan muziek en films afspelen en dat vind ik wel veel beter :)

maar moeten er niet plaatjes van de PSp komen en informatie?

Geplaatst:
ik heb een psp, en ik heb een ds lite gehad, en ik vind de psp veel beter :tu:

hij is ook veel krachtiger en hij kan muziek en films afspelen en dat vind ik wel veel beter :)

maar moeten er niet plaatjes van de PSp komen en informatie?

jha de psp is veel beter dan de ds maar helaas ik moet het doen met de DS-lite;) :cya:

• 3 weken later...
Geplaatst:
Op een DS kan net zoveel muziek en films als op een PSP, alleen werkt het anders.

Dan moet het inderdaad omgebouwd zijn, en tevens moet het ook nog eens in andere formaat, ja. En de kwaliteit is minder dan op de PSP, aangezien de schermkwaliteit anders is, en de specificaties (PSP is beter kwa specs)

Geplaatst:
Op een DS kan net zoveel muziek en films als op een PSP, alleen werkt het anders.

Dan moet het inderdaad omgebouwd zijn, en tevens moet het ook nog eens in andere formaat, ja. En de kwaliteit is minder dan op de PSP, aangezien de schermkwaliteit anders is, en de specificaties (PSP is beter kwa specs)

DS hoef je niet eens om te bouwen. Lang leve Micro SD kaarten _O_

Geplaatst:

Dat is toegepast op de DSi, maar die is ten eerste nog niet uit, en ten tweede kan dat gewoon niet op de originele DS, óf je moet de DS omgebouwd hebben, en dat is echt zo. ;)

Op een andere manier gaat dat niet bij de DS.

Geplaatst:
Dat is toegepast op de DSi, maar die is ten eerste nog niet uit, en ten tweede kan dat gewoon niet op de originele DS, óf je moet de DS omgebouwd hebben, en dat is echt zo. ;)

Op een andere manier gaat dat niet bij de DS.

Micro SD kaart gaat in DS kaartje en DS kaartje gaat in DS. Huh wat is dat!? Ik kan een film kijken! Huh wat is dat!? Ik kan muziek luisteren!

Geplaatst:

Ik heb een DS lite en ik heb welees op de PSP van een vriend gespeeld maar ik vind de DS veel leukere spellen hebben. Misschien komt dit omdat ik een Nintendo fanboy ben.

Geplaatst:

Ik heb vorig jaar een tijdje een PSP (oeps, vergeten te noemen in een andere topic) gehad met LCS en VCS, maar die vielen wat tegen.

Daarnaast al dat gedoe met updates en de korte tijd van de batterijen hebben er toe geleid, dat ik overgestapt ben op de NDS.

Leuke kaart-, bord- en puzzlespellen er op, die je lekker relaxed kunt spelen.

En waar is nu het wachten op? Chinatown Wars... :tu:

Geplaatst:

Er komt een nieuwe Nintendo DS uit. Vraag me niet wanneer, dat staat

in het Game Events Sub-Forum. Ik ga deze DS zeker halen en mijn oude DS verpatsen :tu:

Op de nieuwe DS komt een MP3 Speler, een cameraatje en de mogelijkheid om

draadloos contact te maken met de computer. Ook kun je er films op afspelen als

je deze op een lege DS Gamecard zet.

Geplaatst:

Ze zijn niet echt te vergelijken, maar als ik moet kiezen dan werd het de PSP.

Ik heb zelf ook een PSP, al een paar jaar, en hij blijft nog steeds leuk. Ik gebruik hem het meeste tijdens het reizen, of als ik ergens heen moet en er is niks te doen, dan kan VCS mij wel opvrolijken hoor. ^_^

Ik ben ook een beetje een Playstation Fan, Ik heb de PS1, PS2, PSX moet nog komen :puh:, PSP en PS3.

Maar je moet de DS en de PSP niet vergelijken. Of 2 beelden met touchscreen of betere kwaliteit met muziek, games en films, de keuze is aan jou.

Geplaatst:

Het enige grote nadeel is dat veel developers gewoon geen games meer willen uitbrengen voor de PSP, doordat er veel teveel gedownload word, en de dev's er dan haast niks meer aan verdienen. Vandaar ook het magere aanbod voor de PSP het afgelopen jaar. Maar wel gelukkig dat er vòòr de crisis (ik noem het maar even zo :puh: ) goede, populaire games uitgebracht worden. :)

En voor de DS is het trouwens ook niet echt perfect. Ik prefereer de PSP qua hardware, maar qua games is de DS eerlijk gezegd wel beter, en dat zegt een PSP bezitter en ex-DS bezitter. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...